掃呢頁CODE去手機

2018年8月12日 星期日

鄭嘉穎陳凱琳結婚:100分女友!陳凱琳奶奶政策成功 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,

陳凱琳與鄭嘉穎媽媽相處不錯。陳凱琳與鄭嘉穎拍拖以來一直愛得甜蜜,每次提起男友總是笑得甜絲絲,經常大讚對方孝順和對人好,又買紅酒送陳爸爸。兩人拍拖後首個 ...


陳凱琳與鄭嘉穎媽媽相處不錯。


陳凱琳與鄭嘉穎拍拖以來一直愛得甜蜜,每次提起男友總是笑得甜絲絲,經常大讚對方孝順和對人好,又買紅酒送陳爸爸。兩人拍拖後首個情人節,一起玩煮飯仔,仲話冇情人節禮物也十分浪漫。

陳凱琳又試過素顏陪男友睇網球賽,絕對係100分女友!佢又甚懂得氹未來奶奶開心,除了年年上嘉穎家拜年外,又在訪問時公開賣口乖,大讚鄭媽媽對自己好好,經常煲湯畀自己飲,去年嘉穎演出音樂劇時,陳凱琳仲帶同鄭媽媽一齊撐場,當被指係行奶奶政策時更直認:「係呀,佢好可愛!」冧得鄭媽媽勁開心!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!