掃呢頁CODE去手機

2018年8月23日 星期四

傳大台計畫取締11月19日台慶騷 力谷big big shop打造本地雙11光棍節 __,大台,TVB,

香港免費電視台嚟講,就算而家多咗ViuTV同奇妙電視,但收視數據證明佢哋都唔係大台對手。既然對手不能構成威脅,大台亦無誘因把節目做得更好,反正大台始終 ...




香港免費電視台嚟講,就算而家多咗ViuTV同奇妙電視,但收視數據證明佢哋都唔係大台對手。既然對手不能構成威脅,大台亦無誘因把節目做得更好,反正大台始終係觀眾、廣告商嘅首選,所以喺收視、廣告收入方面,大台未驚過。當節目質素好壞已經不影響收視及收入,大台再cut節目預算節流,單純向錢看,觀眾亦只好硬食。今屆只去西貢、澳門取景嘅港姐競選已經係例子。

其實不單只港姐節目,據聞就連傳統年度大show《萬千星輝賀台慶》,大台都有意逐步取締,全力開闢big big shop這一新錢途。

有消息指,大台見雙11光棍節在內地搞到有聲有色,而內地的網購平台亦憑該節日大賺千多億人仔,於是大台想有樣學樣喺香港推廣雙11大賺一筆。為將雙11本地化,大台計畫打造大型節目力谷旗下big big shop。不過,雙11與台慶日(11月19日)接近,且《萬千星輝賀台慶》開支大收益少,所以有傳大台會將兩者合二為一,然後把台慶節目逐步取締直至最後取消。

早前,余詠珊回應傳媒時雖否認取消台慶,但被問到台慶節目會否加入宣傳big big shop的環節時,她卻說:「唔會答你100%無。」看來傳聞並非空穴來風。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!