網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月30日 星期四

【爆相爆片】去年12月熱戀 港姐冠軍陳曉華狄以達朝夕相對 __,港姐,爆相爆片,陳曉華,

港姐陳曉華同達仔已分手,但仍被讀者「爆相爆片」當年情。(讀者提供圖片)
23歲出爐港姐冠軍陳曉華一夜成名,連帶跟舊愛狄以達嘅過氣戀情,都引起大家嘅關注,去年12月兩人仍是熱戀期,原來經常孖公仔現身九龍灣,曾多次被讀者陳先生 ...


23歲出爐港姐冠軍陳曉華一夜成名,連帶跟舊愛狄以達嘅過氣戀情,都引起大家嘅關注,去年12月兩人仍是熱戀期,原來經常孖公仔現身九龍灣,曾多次被讀者陳先生撞破拍拖,現透過「爆相爆片」分享呢段逝去的戀情。



返輪班工作嘅陳先生接受《蘋果》電話訪問表示:「我喺九龍灣撞過佢哋幾次,有次朝早7點幾喺條街見到佢哋,有次就係舊年12月,嗰晚凌晨喺便利店又撞到佢哋,狄以達仲抱住隻狗仔,兩個買咗一堆零食,冬天都買雪糕食㖭。」當時陳先生雖然有影相,但當日陳曉華未選港姐,只係一個普通女仔,所以就冇報料,直至陳曉華當選港姐冠軍,跟達仔嘅過氣戀情被翻舊帳,陳先生才記得當日喺便利店見到嘅女仔,就係新鮮出爐港姐。



陳先生話印象中陳曉華好高:「記得佢冇化妝,感覺上係普通女仔,同達仔成日咬耳仔。」從讀者提供相片所見,身高173cm嘅陳曉華,似乎比舊愛達仔高半個頭㖭。達仔嘅排舞室位於九龍灣,相信當日兩人熱戀時,陳曉華經常送上門陪男友,所以朝早同凌晨都被讀者撞破。



對於舊愛當選港姐冠軍,飛上枝頭變鳳凰,當晚達仔話忙綵排舞台劇,未冇時間睇港姐節目,要返屋企才重溫,日前《蘋果》再問達仔睇咗節目未?覺得舊愛表現如何?有冇覺得自己走寶?會唔會追番陳曉華?達仔竟抵死向舊愛偷橋,借用陳曉華在泳衣問答環節上,被問到在汪明荃、薛家燕、鄭裕玲之中揀一位做港姐,陳曉華就揀咗家燕姐,達仔表示:「umm,只能說,我都好鍾意家燕姐姐!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



港姐陳曉華同達仔已分手,但仍被讀者「爆相爆片」當年情。(讀者提供圖片) 陳曉華去年12月仍同達仔拍拖(讀者提供圖片) 陳曉華去年12月仍同達仔拍拖(讀者提供圖片)
陳曉華高過達仔半個頭(讀者提供圖片)

陳曉華高過達仔半個頭(讀者提供圖片)
達仔抱埋愛犬去拍拖(讀者提供圖片)

達仔抱埋愛犬去拍拖(讀者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!