掃呢頁CODE去手機

2018年8月7日 星期二

【盧凱彤墮斃】15歲老貓失去至親 網民憂心﹕要好好活下去 __,盧凱彤,

Ellen與愛貓蘇菲感情特別好,每當失意時,蘇菲都會陪伴左右。(ig圖片)
盧凱彤(Ellen)前日於跑馬地寓所墮樓身亡,喚起各界多關注情緒病患者。Ellen在17歲時便發現患有情緒病,之後誘發出躁鬱症,情緒大起大落。一直扶持 ...


盧凱彤(Ellen)前日於跑馬地寓所墮樓身亡,喚起各界多關注情緒病患者。Ellen在17歲時便發現患有情緒病,之後誘發出躁鬱症,情緒大起大落。一直扶持她的,除了家人朋友、太太余靜萍(小余)外,還有家中四隻愛貓。

今年5月,Ellen在ViuTV節目《晚吹-喵喵喵》錄影時,自爆曾想過自殘身體,心裡總覺得生無可戀,是靠著15歲愛貓「蘇菲」(Sofay)讓她擺脫負面想法,她說:「喺我情緒好失落或者唔開心嘅時候,佢(蘇菲)最懂我心意同埋最關心我,會走過嚟陪我,瞓喺我大髀上面會安慰番我。」

蘇菲可說是Ellen的救命恩人,Ellen亦有為蘇菲在IG開設專頁,經常上載與蘇菲的生活點滴,如玩騎背、鬥大眼、錫錫等,Ellen會以蘇菲為第一身說話,有時會反過來取笑Ellen,可說是Ellen的自白。蘇菲說﹕「條女窮到窿(燶),音樂搵唔倒飯食要畫埋畫,傻女,你睇吓梵高幾瘦至得㗎?(吹漲)」、「人類好可怕」、「捨得返唻啦咩?!捨得返唻啦咩?!捨得返唻啦咩?!捨得返唻啦咩?! #八婆妹仔當晒自己係主人 #等我挖你兩隻眼珠出唻 #咁多人死唔見你死?#快d攞d手信出唻」。除此之外,她亦不時借蘇菲向愛妻余靜萍示愛,在相及片中偶爾會發現小余身影。

Ellen太太小余是台灣攝影師,Ellen曾想過移去台灣定居,但亦因為蘇菲打消念頭。Ellen曾經講過﹕「想啲貓同我一齊生活,似有屋企人嘅感覺,唔會孤伶伶。」但因為蘇菲年紀太大,2次針都未能產生狂犬病抗體,加上入境後要隔離21日作觀察,她擔心蘇菲的身體狀況,故決定放棄搬遷大計。

如今Ellen走了,蘇菲孤獨地活着,不少朋友和網民都擔心蘇菲發現Ellen離去後,身體狀況會出現問題,均在蘇菲的IG留言鼓勵﹕「保重她是愛你的」、「要好好活下去」、「蘇菲你都要加油」。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

Ellen與愛貓蘇菲感情特別好,每當失意時,蘇菲都會陪伴左右。(ig圖片) Ellen為蘇菲開立ig賬戶,當中有二人生活點滴。(ig圖片) Ellen為蘇菲開立ig賬戶,當中有二人生活點滴。(ig圖片)
不少好友及網民都擔心蘇菲的未來,叫牠「加油」!(ig圖片)

不少好友及網民都擔心蘇菲的未來,叫牠「加油」!(ig圖片)
Ellen經常都要錫錫蘇菲。(ig圖片)

Ellen經常都要錫錫蘇菲。(ig圖片)
除蘇菲外,Ellen家中還有三隻貓咪。(ig圖片)

除蘇菲外,Ellen家中還有三隻貓咪。(ig圖片)
疑似小余,亦有在蘇菲的ig出現過,一家人有一個安樂窩。(ig圖片)

疑似小余,亦有在蘇菲的ig出現過,一家人有一個安樂窩。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!