掃呢頁CODE去手機

2018年8月23日 星期四

吳宗憲:仔仔極速復出?吳宗憲慨嘆:18年努力全毀 __,吳宗憲,

吳宗憲今日一早喺fb直播,再提起仔仔闖禍嘅事,不禁哽咽慨嘆!台灣綜藝天王吳宗憲因為19歲子鹿希派(吳睿軒)「炸台北市政府」論,早幾日(20日)帶同仔仔 ...


吳宗憲今日一早喺fb直播,再提起仔仔闖禍嘅事,不禁哽咽慨嘆!


台灣綜藝天王吳宗憲因為19歲子鹿希派(吳睿軒)「炸台北市政府」論,早幾日(20日)帶同仔仔現身公開道歉,當時更宣布僅出道23天嘅鹿希派退出娛樂圈!事隔幾日,吳宗憲今晨就喺facebook以「不知道該說甚麼?」為題開live向網民「告解」,更不禁苦笑、哽咽、慨嘆「18年的努力全都毀掉」!

仔仔唔再係旗下藝人

吳宗憲透露仔仔今日會上黃國倫嘅歌唱節目《金曲傳奇~無與倫比同樂會》,為「復出」之路留伏線!吳宗憲本來打算陪佢上去,但自己要去馬來西亞,隔空叮囑愛子「靠你自己,從最低層做起,你就好好去做,時間可以幫你說明一切!」為咗畀仔仔獨立成長,吳宗憲宣布從今天起,仔仔不再係自己公司嘅旗下藝人,不過有網民就表示「見過最快復出的藝人」!

重提未婚生子

直播中,佢為咗個仔重提18年前承認未婚生子一事,但如今四個子女都規規矩矩長大,本應為此驕傲「就是我做到了不讓社會大眾覺得我是王八蛋」,但結果因為呢件事全都毀了!

曾向仔仔道歉

佢更自責「我是一個失敗的父親」,因為專注工作忽略咗家庭!雖然係仔仔嘅錯,但佢就話事後曾向兒子道歉,佢話:「你講幹話被無限上綱、被拿出來的原因只有一個,就是因為你爸爸是吳宗憲。」不過佢亦為仔仔講說話,指對方平時「做一個蛋糕都不會,怎可能做一個炸彈!」唔少網民都留言讚賞吳宗憲處理手法:「他做錯,但是你的態度真的很好。」又為佢加油打氣!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!