掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

《美女廚房》:斗膽畀女友1分!蕭正楠搞喊翠如 __,正楠,《美女廚房》,黃翠如,翠如,蕭正楠,

蕭正楠居然夠膽搞喊女友翠如?今晚《美女廚房》邀來黃翠如、張寶兒及梁嘉琪擔任「廚娘」,而吳卓羲(Ron)及黃宗澤擔任嘉賓,與主持蕭正楠(阿蕭)、張振朗及 ...


蕭正楠居然夠膽搞喊女友翠如?


今晚《美女廚房》邀來黃翠如、張寶兒及梁嘉琪擔任「廚娘」,而吳卓羲(Ron)及黃宗澤擔任嘉賓,與主持蕭正楠(阿蕭)、張振朗及林盛斌齊齊「試食」。翠如與阿蕭這對情侶同場放閃,先是Ron笑指翠如頭髮乾旱,阿蕭就搞笑謂:「我身材好過佢!」翠如即接口:「咁你除衫畀我睇」點知阿蕭答:「你知㗎!」隨即全場起哄。

食到跪低

三位美女於首個回合煮洋葱湯及羊膝,廚技可謂「海軍鬥水兵」!翠如廚藝被張振朗等勁彈之際,阿蕭飲湯後冧讚:「好甜喎!」試食羊膝時又氹女友謂:「都唔係咁難食啫,有人撐你,我撐你!」在旁的黃宗澤即謂:「去紅棉道(婚姻註冊處)啦。」然而事後評分時,阿蕭只給翠如1分,並說:「我都唔可以偏私呀。」及後翠如煮魚粥顯真功夫,食到一眾評審舐舐脷畀晒10分,此時阿蕭感性表示:「真係要跪低(畀分)先得…我都係第一次食佢煮嘅嘢。」氹到翠如眼泛淚光,用紙巾拭抹:「唔準話我煮嘢難食喇!」

連環吐湯

幾位主持及嘉賓本來對寶兒的菜式有彈冇讚,但當飲過嘉琪的湯後,即齊齊起身向寶兒「鞠躬」道歉:「其實你唔係咁差啫。」眾人更連環吐出嘉琪的湯,她更慘被取笑:「香港嘅男士如果想帶佢返屋企,真係要諗清楚!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!