掃呢頁CODE去手機

2018年8月29日 星期三

【令妃傳遭「打入冷宮」】200萬拍《延禧》?佘詩曼︰我覺得自己冇蝕 __,《延禧》,佘詩曼,

 令妃吳瑾言傳因為耍大牌得罪央視,今次真係……
佘詩曼今日出席雪花秀活動,佢喺台上講到護膚心得,最緊要適合自己嘅護膚品,佢覺得女性一生嘅職業就係扮靚。現場見阿佘頸上有一撻撻紅印,佢話因太熱敏感。接受 ...


佘詩曼今日出席雪花秀活動,佢喺台上講到護膚心得,最緊要適合自己嘅護膚品,佢覺得女性一生嘅職業就係扮靚。現場見阿佘頸上有一撻撻紅印,佢話因太熱敏感。接受訪問時,講到拍劇成日都會護膚比食飯時間多,每日用個幾兩個鐘護膚,日頭同夜晚都會敷mask,尤其坐飛機補濕好重要,所以護膚係佢最大開支。



最近《延禧攻略》熱潮,依家人人見到阿佘都叫佢做嫻妃,噚晚佢坐夜機返港,佢話︰「送餐時收到張卡,寫住『嫻妃娘娘,係用完餐之後,可唔可以同後宮小主影相。』大家都好入戲。」講到係咪多咗工作,阿佘表示都有嘢傾緊,至於會唔會加價?佢就話由經理人決定。



有傳阿佘以200萬拍《延禧》,讚佢又平又正?阿佘話︰「呢套劇好受歡迎,台前幕後都好開心,一個話題咁hit,當中有真有假、有褒有貶,自己聽完笑吓就算。」問佢價錢唔係呢個價?佢就引用劇中高貴妃一句對白︰「呢件事幾荒謬都好,只要有人相信都會當成真。我自己唔使解釋咁多。自己知就得。」講到套劇咁受歡迎,係咪賺咗?阿佘話︰「我覺得自己冇蝕,呢套劇我拍得好開心。」



劇中演「袁春望」嘅王茂蕾,因背叛「魏瓔珞」,因網民太入戲遷怒於佢,對此阿佘就話,係一件好事,觀眾好投入。至於演魏瓔珞嘅吳謹言,被指耍大牌?阿佘就話︰「有聽聞呢單新聞,但詳情唔了解,不過佢好似道咗歉,平時接觸嘅佢好好,都nice o架。」



問到阿佘會唔會繼續拍宮廷戲?佢就話︰「係有人搵,的確比以前多,(有興趣拍?)吊下你哋癮先。」有傳《延禧》開續集?她就稱:「唔知有冇呢件事,好彩戲入面我冇死到。」



早前舊愛鄭嘉穎同陳凱琳結婚,問阿佘有冇恭喜對方?阿佘就話︰「早幾個月我唔係香港,未有機會見面,(會否send訊息?)咁重要嘅事梗係當面講,(請食飯?)係咪應該佢請我。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



令妃吳瑾言傳因為耍大牌得罪央視,今次真係…… 攝影:陳俊強 攝影:陳俊強
 阿佘一身青春打扮

阿佘一身青春打扮
 心口一撻撻

心口一撻撻
 現場見阿佘頸上有一撻撻紅印,佢話因太熱敏感所致。

現場見阿佘頸上有一撻撻紅印,佢話因太熱敏感所致。



 阿佘話:「每日用個幾兩個鐘護膚,日頭同夜晚都會敷mask,所以護膚係我最大開支。」

阿佘話:「每日用個幾兩個鐘護膚,日頭同夜晚都會敷mask,所以護膚係我最大開支。」

鍾意就快D Share啦!