網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月20日 星期一

港姐2018:一文睇晒有幾堅!港姐才藝表演震撼750萬人 __,港姐,

佳麗嘅才藝表演~對香港人嚟講~可以用震撼嚟形容!港姐嚟緊周日(26日)就舉行決賽,大會今年又玩全民投票,仲要係100%由觀眾選出冠亞季軍,佳麗梗係要施 ...


佳麗嘅才藝表演~對香港人嚟講~可以用震撼嚟形容!


港姐嚟緊周日(26日)就舉行決賽,大會今年又玩全民投票,仲要係100%由觀眾選出冠亞季軍,佳麗梗係要施展渾身解數,起碼要畀人認得你個樣。

無綫就喺官網fb上載20位佳麗才藝15秒表演片段,15秒要突出自己真係好難,但佢哋真係做到喎,有網民驚嘆今屆港姐嘅才藝,簡直震撼750萬香港人。

就以(1)蘭倚婷為例,操得一口「純熟」唔鹹唔淡廣東話嘅佢,竟勇敢挑戰廣東話急口令,將「一蚊一斤(雞)或(龜)」講得如珠落玉盤,令香港人對廣東話有重新介定。

(13)黎智都好出色,佢邊唱蕭亞軒嘅《突然想起你》邊做手勢,好迷人!尤其佢句「一個人的夜,我的心,應該放在哪裏。」佢個「夜」個尾音拉一拉,蕭亞軒都企唔穩呀!

佳麗除咗口技了得,肢體動作同樣出色。就好似(9)工藤佑采對住鏡頭搔首弄姿,完全體現出嗰分後現代對世俗無限嘅企盼同執着;至於(12)童銘欣就挑戰「Floss Dance」,見佢一味用力兩邊揈,帶出嗰種力量感,但千祈咪以為佢拖緊地。

有網友話睇完佳麗嘅才藝表演,顛覆大家對港姐嘅睇法......啱呀~今屆港姐真係個個獨當一面。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!