網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月27日 星期一

港姐2018:陳曉華奪冠 舊愛狄以達咁回應 __,陳曉華,陳曉,港姐,

舊愛狄以達話撞到先恭喜。23歲陳曉華成功奪得香港小姐冠軍,其舊愛狄以達亦知道此事,問到他會否向對方送上祝賀?他只簡單回覆:「TVB撞到先親口恭喜啦。」 ...


舊愛狄以達話撞到先恭喜。


23歲陳曉華成功奪得香港小姐冠軍,其舊愛狄以達亦知道此事,問到他會否向對方送上祝賀?他只簡單回覆:「TVB撞到先親口恭喜啦。」

至於在問答環節中,陳曉華被問到鄭裕玲、薛家燕與汪明荃三人選美,她會選薛家燕做冠軍,對此,薛家燕很快便於社交網上回應:「雖然我無計劃選美,但謝謝你揀Captain Nancy,妳都係我心目中嘅冠軍,我唔會用十字步、死光槍攻擊妳,但歡迎妳跟我學十字步2.0。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!