掃呢頁CODE去手機

2018年8月27日 星期一

港姐2018:雙料亞軍鄧卓殷自認爆冷入三甲 __,鄧卓殷,港姐,

Amber憑住出色表現成為雙料亞軍!《2018香港小姐競選》決賽圓滿結束,身材「的骰」的(20)鄧卓殷(Amber)憑決賽夜出色表現贏得亞軍,兼奪得「 ...


Amber憑住出色表現成為雙料亞軍!


《2018香港小姐競選》決賽圓滿結束,身材「的骰」的(20)鄧卓殷(Amber)憑決賽夜出色表現贏得亞軍,兼奪得「最上鏡小姐」,她將「農夫」改名做「播種的機」,盡顯口才及急才!

對於獲得不少評判稱讚,但最終未能稱冠,她表示已相當滿足:「當初參選都冇諗到入三甲,只係抱住享受上台表演舞蹈嘅心態,喺舞台上發光,比賽期間都未諗到點做,就下一關喇!(你口才仲好過跳舞喎!)都係呀!有心理準備,綵排時見到農夫,知道會面對佢哋,就上網research吓,就諗到『播種的機』呢個term。」她表示得到亞軍兼得「最上鏡小姐」非常開心,完全沒有失望,而且跟冠軍陳曉華是好友:「我哋第二輪面試都一齊去,佢好有冠軍相,戥佢開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!