掃呢頁CODE去手機

2018年8月14日 星期二

港姐2018:準港姐陳苑澄玩Kiki Challenge 網民圍插! __,港姐,

陳苑澄拍咗條玩高難度動作嘅短片,不過成件事其實好危險!應屆候選港姐陳苑澄係前組合AsOne成員,佢講過參選港姐係想挑戰自己,點知佢又真係好鍾意挑戰!尋 ...


陳苑澄拍咗條玩高難度動作嘅短片,不過成件事其實好危險!


應屆候選港姐陳苑澄係前組合As One成員,佢講過參選港姐係想挑戰自己,點知佢又真係好鍾意挑戰!尋日佢喺社交網站上載一條短片,片中嘅佢露腰晒腿,原來佢要挑戰「kiki challenge」,落地一邊跳舞,一邊跟住架行駛中嘅私家車。

首先佢對住鏡頭扮可愛,然後就扭身扭勢落車,而車上嘅司機位就Set咗攝錄機,佢落地之後,架車繼續慢駛,攝錄機就影住佢喺行人道上跟住車速跳舞,期間佢又伸手入車廂攞彩帶,繼續無視途人表演絲帶舞,跳完一輪後,佢突然好急咁衝上一直行駛中嘅私家車,再對鏡頭扮可愛。雖然成個表演好高難度,不過網民就一面倒對佢呢個行為表示反感,有唔少網民仲用粗口留言鬧佢,問佢為博見報可以去到幾盡?網民留言:「扮可愛定係真低能?」更有網民話佢呢個行為危害其他途人,簡直不知所謂!

藝人何浩文曾經喺社交網發文指大家根本唔應該跟風去拍片挑戰!佢話:「kiki challenge完全唔應該玩,尤其係藝人,唔係潮流就一定要跟,要玩都唔一定要玩危險嘢,以為玩完自己冇事就OK,有冇諗過會唔會影響到啲年輕人,有人發生意外你就變成殺左(咗)佢嘅一份子 #之前外國興自殺又唔見你哋自殺 #各位藝人用吓腦好嘛」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!