掃呢頁CODE去手機

2018年8月12日 星期日

港故:港故:失戀後迷上塔羅 港女25歲創業每月去旅行 __,港女,

Rainbow自言小時候不懂得與人相處,但透過占卜就能與朋友打開話匣子。(黃知樂攝)玩塔羅都可以成為全職工作?29歲的Rainbow做得到。別想像Ra ...


Rainbow自言小時候不懂得與人相處,但透過占卜就能與朋友打開話匣子。(黃知樂攝)


玩塔羅都可以成為全職工作?29歲的Rainbow做得到。

別想像Rainbow會是「神婆」或「巫師」等神秘形象,其實她的衣着打扮與一般青春少艾沒有分別,而且笑容滿面,平易近人。

和很多少女一樣,她第一次占卜是因為兩個字:失戀。「我希望知道原因,究竟係我唔夠靚、唔夠友善,抑或係佢有其他鍾意嘅人?」那時透過塔羅找到了答案。

從此她愛上占卜,而塔羅亦成為她和朋友溝通的橋樑:「當我手中有塔羅牌,為人解決問題時,嗰種自信會令我好鍾意自己。」

頻頻轉工 四年前決心創業

大學修讀設計的Rainbow在畢業後,先後從事婚禮統籌、品牌推廣及設計等工作。「好多工我做咗半年,就發覺唔想做喇,因為我睇唔到自己十年後仍然想做呢份工。」她的想法也許道出了很多年輕人的心聲。

在職場上找不到喜歡的崗位,Rainbow在25歲生日那天,決定去嘗試創出屬於自己的一番事業──她一直喜歡的塔羅:「我當時嘅生日願望同自己講:希望自己可以做一個真正開心嘅人。」

她說,大部分問卜者都是有事情受到困擾和感到失落才會找她幫忙,她會用心聆聽每一個故事,希望為客人尋找方向,並陪伴他們度過難過的日子。

完美父母永遠支持自己

「我覺得你一係洩露天機,一係騙子。」這是爸爸對Rainbow說的話。然而即使未必完全理解或認同塔羅,他卻尊重並支持女兒的決定。

Rainbow咽哽地說:「我父母係完美㗎,如果我有好大嘅生活壓力,的確,要開心談何容易呢?」為了不想父母擔心自己,她很努力追夢,由最初每月只賺數千港元,到現時每月都自費到海外進修兼旅行,過着自己理想的生活。

其實甚麼是塔羅?

「塔羅係一種直覺,好似中國人卦象、求籤一樣,喺嗰個時刻,宇宙會解答你想知嘅答案。」Rainbow沒有信仰,亦最討厭別人迷信,所以她解釋,塔羅並沒有「古靈精怪」的東西,以及與靈異事情無關:「點解有人覺得塔羅偏門,就係因為你唔能夠解釋點解會準確,呢個世界上你唔能解釋、唔科學嘅事,就話係古靈精怪,但其實佢係一個心理學理論。」

她指出,塔羅會因應人的心理,例如想要的東西、希望發生的事等,然後給予一個指引的方向。「譬如你今日塔羅,聽日你有新嘅想法,答案都會有轉變。」

有些事情是巧合還是命中注定?無論你是否相信塔羅,今集《港。故》用7分鐘,帶你遊走一場心靈冒險之旅。

-------------

《港。故》:東網每周專題習作,講故事、講香港人的故事,請關注《港。故》fb:https://bit.ly/oncckonggufb 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!