掃呢頁CODE去手機

2018年8月29日 星期三

吳宇森:《終極標靶》25周年 吳宇森狂數尚格雲頓 __,吳宇森,尚格雲頓,

隔咗咁多年都好大怨氣咁!今年係香港著名導演吳宇森(JohnWoo)首部荷里活作品《終極標靶》(HardTarget)上映25周年,吳導演趁影片的紀念日 ...


隔咗咁多年都好大怨氣咁!


今年係香港著名導演吳宇森(John Woo)首部荷里活作品《終極標靶》(Hard Target)上映25周年,吳導演趁影片的紀念日子接受美國電影雜誌《The Hollywood Reporter》訪問。

在訪問中,他首爆原本想搵男星卻羅素(Kurt Russell)擔任男主角,但輾轉間最終由來自比利時的動作影星尚格雲頓(Jean-Claude Van Damme)擔正。而一向性格溫文似冇乜火氣嘅「吳校長」(John Woo花名)就在訪問中忍唔住大數尚格雲頓的不是!他說:「我唔後悔同Van Damme合作。我認為佢幾有趣。唯一我唔係好慣嘅係佢成日都傾生意,似係同其他電影公司傾合作。如當我哋片場擺機位時,我哋永遠係等緊佢!佢成日傾電話,而所有人就企晒喺度等佢傾完。而監製同其他工作人員就催促我快啲拍!但我唔可以唔等我嘅演員就開機!」

除了批評尚經常掛住煲粥而要全世界等埋位之外,吳導演亦爆尚好關心自己個look,他說:「我鍾意擺四部攝影機拍攝,而佢就想一部機只係Focus喺佢充滿肌肉嘅手臂!我知所有人都想喺銀幕上好靚,而呢個亦係我作為導演嘅職責,但我從來都唔鍾意任何人話畀我知點擺機位,尤其仲要係拍佢哋嘅肌肉!」雖然最終吳導演照拍,但他自爆最後都故意冇用到尚要求拍攝的鏡頭。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!