掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

【港女威番次】3日2夜蘇可欣暗撻《出貓特攻隊》嫩男 一個月飛泰國三次 __,蘇可欣,港女,

港姐出身的蘇可欣,除在大台擔住娛樂新聞台主持,又在J2台的STARTALK訪問藝人,去年呢個時候,佢訪問咗泰國電影《出貓特攻隊》三位男女主角,更因此撻 ...




港姐出身的蘇可欣,除在大台擔住娛樂新聞台主持,又在J2台的STARTALK訪問藝人,去年呢個時候,佢訪問咗泰國電影《出貓特攻隊》三位男女主角,更因此撻着外貎似韓仔的Nonkul。蘇可欣之後經常飛泰國探男友,而有親戚在香港的Nonkul,原來也會不時飛香港shopping,跟女友見面,不過蘇可欣飛泰國比較頻密,又會同公司自薦飛泰國做節目,試過一個月飛當地三次嘅佢,又會喺機場上機前,喺ig寫定miss u,認真痴情。只得22歲嘅Nonkul,因為一套《出貓特攻隊》喺東南亞走紅,就連內地都buy,佢已經拍緊內地劇《強風吹拂》,呢段姊弟戀要公開,睇嚟都未係時候。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!