掃呢頁CODE去手機

2018年8月1日 星期三

張曦雯:晒33C咪咪恨做辣媽!張曦雯抱B狂Un勁Hot __,張曦雯,

張曦雯恨做媽媽恨到出晒面,佢話要做個coolmom!無綫咪神張曦雯(Kelly)最近去咗度假,咁就當然佢開心時大家都開心啦!尋晚佢就上載全身比堅尼相, ...


張曦雯恨做媽媽恨到出晒面,佢話要做個coolmom!無綫咪神張曦雯(Kelly)最近去咗度假,咁就當然佢開心時大家都開心尋晚佢就上載全身比堅尼相, ...


張曦雯恨做媽媽恨到出晒面,佢話要做個cool mom!


無綫咪神張曦雯(Kelly)最近去咗度假,咁就當然佢開心時大家都開心尋晚佢就上載全身比堅尼相,佢一手抱住個BB,另一隻手就揸住杯嘢飲,真係似足個媽媽!當佢抱住BB狂「un」時,33C上圍「胸」湧而出,真係Hot到爆!

佢仲留言話:「My greatest aspiration in life is to be a cool mom(我生命中最大嘅願望就係成為一個好酷嘅媽媽)」而大緊肚嘅宋熙年就問佢幾時有咁嘅想法,Kelly就話係前日,依家就好滿足做個最Cool嘅阿姨!

其實前幾日佢已經攬實個小朋友,真係恨做媽媽恨到出晒面,網民都話佢一定係個辣媽,又話做佢老公好幸福,第時生個BB一定好靚呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!