網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月8日 星期三

【有錢就是任性】李連杰上海3億豪宅荒廢7年 保安用來種菜晾地拖 __,李連杰,

李連杰上海3億豪宅被工人用來晾地拖種菜(網上圖片)
55歲國際影星李連杰身價驚人,拍一部戲嘅片酬收1,000萬美金(約7,800萬港元),身家一早去到億億聲嘅佢,多年前在上海豪擲3億人仔買豪宅,點知多年 ...


55歲國際影星李連杰身價驚人,拍一部戲嘅片酬收1,000萬美金(約7,800萬港元),身家一早去到億億聲嘅佢,多年前在上海豪擲3億人仔買豪宅,點知多年來一直冇入住,足足荒廢咗7年,最近有發現豪宅被保安用來種菜兼晾地拖,果然有錢就是任性!

李連杰呢棟位於上海市花木路1983弄的豪宅,由三棟相連別墅組成,面積合共5,369.87平米,足足花咗2年時間裝修,豪宅裏面設計豪華,用料全部都係最頂級,好似宮殿咁有氣派。不過,豪宅裝修完工至今,卻荒廢長達7年,李連杰同老婆利智及兩個女兒長居新加坡,任由上海豪宅丟空多年,只交由保安同清潔工人打理,最近被發現花園用來種菜,而用料昂貴嘅露台,就被用嚟晾衫兼晾地拖掃把,為所欲為。

至於潛心向佛嘅李連杰,昨日現身五台山禮佛,有網民在微博晒相並留言:「朝聖五台山東台頂那羅延窟偶遇李連杰師兄,沒有前呼後擁,沒有隨從萬千。低調,平和,普通的一位朝聖者。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

李連杰上海3億豪宅被工人用來晾地拖種菜(網上圖片) 豪宅露台被用來晾衫、晾地拖(網上圖片) 豪宅露台被用來晾衫、晾地拖(網上圖片)
李連杰在上海嘅豪宅荒廢7年(網上圖片)

李連杰在上海嘅豪宅荒廢7年(網上圖片)
豪宅花園被用來種菜(網上圖片)

豪宅花園被用來種菜(網上圖片)
李連杰昨日現身五台山(網上圖片)

李連杰昨日現身五台山(網上圖片)
李連杰潛心向佛(網上圖片)

李連杰潛心向佛(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!