掃呢頁CODE去手機

2018年8月23日 星期四

郭子豪:【體脂得3%】郭子豪爆肌現青筋:冇晒欲望! __,郭子豪,

郭子豪被指身形媲美年輕時的阿諾舒華生力加(小圖)!年前以A&F男模身份出道的無綫藝人郭子豪,早前在劇集《三個女人一個因》內大晒結實肌肉,令不少女Fan ...


郭子豪被指身形媲美年輕時的阿諾舒華生力加(小圖)!


年前以A&F男模身份出道的無綫藝人郭子豪,早前在劇集《三個女人一個因》內大晒結實肌肉,令不少女Fans流晒口水!近月他「變本加厲」狂操肌,變身「綠巨人」,於本周六參加《2018 PCA PRO及香港健美及運動體適能錦標賽》「1st華南地區男子運動模特」組別比賽。

媲美年輕時的阿諾

來到比賽倒數階段,子豪努力收身,在距離比賽尚餘兩星期時,體重200磅的他,脂肪比例只剩下3%,身上肌肉淨重達110磅,18吋麒麟臂起晒青筋,朱古力腹肌相當明顯!英文名「Arnold」的他身形媲美年輕時的阿諾舒華生力加,相信比賽當日會更結實更爆肌!

戒口感覺似喪屍

子豪直言過去八個月經過不同階段的操練期,多次想過放棄,但每次都咬緊牙關捱過:「最開頭兩星期因為身體未適應,過勞搞到完全瞓唔到,到之後體重多咗60磅,脊椎同膝頭都覺得痛,到近排要做大量帶氧運動,之前半年冇特別做,所以依家分外辛苦。」最後階段來到最辛苦的收身節食期,子豪尚未要脫水,但已開始戒食碳水化合物,他直言感覺似喪屍冇晒精神:「咩都冇Feel,每日只係Gym,食嘢又冇味,真係咩欲望都冇晒!」

受傷似讓半臂

對他打擊最大是上月家中電磁爐爆玻璃被割傷手,要縫上20針,令健身計劃受阻,現時他瞞着醫生帶着指套操練,傷口隨時會再爆,他說:「右手手指尾都縫八針,而且埋口埋得唔好,醫生叫我抖到年底,但冇可能我堅持要比賽,好多人撐我,我背負好大責任,依家得番一半健身動作做到,亦要減重量,喺呢個咁關鍵嘅時候整傷,好似讓咗半臂咁!」他直言仍未趕得上最佳狀態,擔心影響成績,原本目標是小組冠軍甚至全場總冠軍,但現在心態隨緣,至少這九個月特訓已獲益良多。

場地:Goji Studios

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!