掃呢頁CODE去手機

2018年8月1日 星期三

43歲周迅與21歲童童行孖咇 生日拜年共同度過 __,童童,周迅,竇靖童,

43歲周迅同老公高聖遠結婚4年,近年兩夫婦很少公開露面,似乎漸行漸遠,盛傳佢哋已分居兩年!呢段日子,經常陪在周迅身邊的,是現年21歲嘅王菲女兒竇靖童, ...


43歲周迅同老公高聖遠結婚4年,近年兩夫婦很少公開露面,似乎漸行漸遠,盛傳佢哋已分居兩年!呢段日子,經常陪在周迅身邊的,是現年21歲嘅王菲女兒竇靖童,兩人多次被影到與你同行,情非泛泛!

周迅同童童年紀相差22年,兩人關係千絲萬縷,周迅曾經同李亞鵬拍拖,當年李亞鵬因為王菲同周迅分手,童童係李亞鵬嘅繼女;而童童嘅生父係大陸歌手竇唯,竇唯嘅堂弟竇鵬就係周迅首個圈內男友;在打埋算盤之下,周迅即係童童前繼父李亞鵬嘅前女友,亦即係堂叔竇鵬嘅舊愛,估唔到21年之後,童童與周迅建立忘年閨蜜情。

由去年10月至今,周迅被踢爆見童童多過見老公!去年10月18日周迅43歲牛一,竟然不是同老公高聖遠度過,當日周迅返老家衢州慶生,老公卻沒有同行,翌日童童被大陸傳媒影到千里迢迢到浙江為周迅送驚喜,兩人在餐廳食生日飯,不但一齊煲煙,周迅更為童童整理頭髮,眼神充滿寵溺,離去時兩人攬頭攬頸,雙雙坐車返抵周迅香閨。

去年11月,輪到周迅陪童童秘密來港睇騷,兩人現身中環海濱欣賞大型音樂節Clockenflap,兩年前童童為音樂節擔任表演嘉賓,今次以觀眾身份帶周迅捧場,雖然兩人戴cap帽打扮低調,但仍被其他觀眾認出,影相貼微博洩密。同年12月,童童見寧波車宗薩蔣揚欽哲時,對方親手為童童剃光頭,當時周迅亦陪伴在旁,兩人果然閨蜜情深有影皆雙。

到了今個農曆年,周迅老公高聖遠繼續冇影,兩夫婦沒有一齊過年,周迅反而帶童童返老家衢州見鄉親,同樣被網民影到相踢爆行蹤,有親友更上載同兩人合照上微博。直至今年7月初,兩人又孖公仔現身北京機場,雖然齊齊戴口罩遮樣,但一路行一路傾唔停,明顯感情好好。




鍾意就快D Share啦!