掃呢頁CODE去手機

2018年8月2日 星期四

周杰倫:豪到癲!周杰倫日租45萬人仔私人飛機趕場 __,周杰倫,

周杰倫為咗趕場不惜工本。天王周杰倫愛買超級辣跑係人都知,唔知係咪買跑車已經滿足唔到佢,因佢經常台灣內地兩邊飛,有傳佢已經買咗部「私人飛機」方便飛上飛落 ...


周杰倫為咗趕場不惜工本。


天王周杰倫愛買超級辣跑係人都知,唔知係咪買跑車已經滿足唔到佢,因佢經常台灣內地兩邊飛,有傳佢已經買咗部「私人飛機」方便飛上飛落,事關日前周董就係佢IG上載咗一張身在私人飛機機艙嘅相,裏面當然好豪華啦,有一個小型吧枱又有張大摺枱,方便開餐同開會,所以,有好多網民都認為今時今日身家億億聲嘅周董,有架私人飛機出入又有幾奇呢?

不過,好快相片入面嘅彈頭就幫周董為大家解答疑團,佢話同周董坐嗰架確實係私人飛機。不過,就唔係買只係租,因周董呢排接咗內地兩個節目《中國好聲音》同《這就是灌籃》,另外仲有個巡唱同商演,所以,索性就租私人飛機「趕場」,大概日租45萬人民幣(約港幣52萬),有錢真係點豪都得喇。

另外,不少藝人如陳道明、趙本山、劉濤都擁有私人飛機,「大美人」林青霞亦購買了私人飛機,配套廚房能隨時提供熱食,該飛機售價在5,000萬美元。

原文網址:https://kknews.cc/zh-hk/entertainment/rzxye4x.html

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!