掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

【4女侍一夫笑呵呵】風流鄧兆尊錫豐胸新四奶 二奶車厘子彈開冇碇企(足本版) __,兆尊,鄧兆尊,

左右逢源,有三房人都未夠呀!鄧兆尊似乎有新女登場喎。鄧兆尊在公眾場合一向好克制,就算對住心愛的女人,他都不會有太多身體接觸。就算之前對住最得寵的三奶, ...




左右逢源,有三房人都未夠呀!鄧兆尊似乎有新女登場喎。

鄧兆尊在公眾場合一向好克制,就算對住心愛的女人,他都不會有太多身體接觸。就算之前對住最得寵的三奶,都只是並肩而行,所以這天搭住新女膊頭,已經算好親熱。而新女正是鄧兆尊鍾意的類型,尤其豐滿圓潤的身材,跟三個「姐姐」有得揮。

三房之中,oh sorry,可能係四房先啱,以二奶車厘子最易話為,向來會陪鄧兆尊湊大婆和三奶,這次鄧兆尊亦特別叫車厘子陪新女買衫。他對新女的夾尊攻略好受落,全程留心聽她說話,車厘子初時都大方陪笑。去到扶手電梯,新女攝到位同鄧兆尊肩並肩,成功將車厘子彈開。之後鄧兆尊掛住陪她揀短褲,冇理車厘子,令她冇癮。鄧兆尊全程被新女夾實,好進擊!

雖然鄧兆尊講過,糟糠之妻不可棄,三房都是糟糠。而齊人之福要犧牲自己時間,每日行程都被三個女人編排好晒,想自由都好難。但口裡說不,身體很誠實,對住新女好冧呢!

攝錄:陳亦龍

相關新聞:

【齊人之福抵食夾大件】踎茶記 冇豪宅 唔買名牌 鄧兆尊平養三頭家(足本版)

網址:http://bit.ly/2wph4Xr

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!