掃呢頁CODE去手機

2018年8月4日 星期六

莊思敏:愛到癡迷!莊思敏月花5位數買呢樣嘢 __,莊思敏,

究竟係咩令Jacqueline咁沉迷呢?藝人莊思敏(Jacqueline)早前出席化妝品牌活動,直認貪靚的她定必有不少化妝品,每月用來購買化妝品的金額 ...


究竟係咩令Jacqueline咁沉迷呢?


藝人莊思敏(Jacqueline)早前出席化妝品牌活動,直認貪靚的她定必有不少化妝品,每月用來購買化妝品的金額高達5位數字!她又指眾多化妝品之中特別鍾情唇膏,家中唇膏數量已超過200支:「每次一出新包裝或者新配方嘅唇膏我都會忍唔住買,就算已經有好多支紅色唇膏,都會覺得每隻紅都有啲唔同,買吓買吓就過200支。」

Jacqueline對唇妝搭配更有一套心得,她分享說:「唇膏喺唔同場合襯唔同嘅妝可以起到好大作用,型啲嘅妝或者晚間場合可以配紅色、紫色、甚至啡色嘅唇膏,之前甚至會用藍色,日間或者拍劇就會用nude色同珍珠粉紅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!