掃呢頁CODE去手機

2018年8月2日 星期四

社交網晒6月生日舊相 準人妻陳凱琳:收集回憶 __,凱琳,陳凱琳,

陳凱琳(Grace)將於8月12日在峇里跟鄭嘉穎舉行浪漫婚禮,昨日準新娘在社交網晒沙灘相,原來係回憶6月踏入27歲嘅最後一個單身生日,留言:「Some ...


陳凱琳(Grace)將於8月12日在峇里跟鄭嘉穎舉行浪漫婚禮,昨日準新娘在社交網晒沙灘相,原來係回憶6月踏入27歲嘅最後一個單身生日,留言:「Some people go to the beach to collect seashells, I go to collect memories!(有些人去沙灘收集貝殼,我是去收集回憶!)#birthdayholiday#throwback#junebaby」

6月星辰Grace享受生日假期,相信是跟男友嘉穎度過甜蜜二人世界,相中嘅Grace騷香肩同長腿,戴了大黑超坐在優美嘅沙灘上,附近冇閒人打擾,十分浪漫;早前有讀者透過「爆相爆料」,指6月尾曾目擊兩人搭廉航到布吉預支蜜月(新聞連結:https://bit.ly/2M9V3lg),呢張沙灘相唔知係咪在布吉拍攝呢!

上月尾Grace在ig認嫁嘉穎,男友在去年聖誕求婚,冧爆表示:「他毫無疑問是我的唯一!」雖然有傳今次是奉子成婚,有人爆料Grace已懷孕6周,估計BB是生日之月製造,但Grace就否認大肚傳聞。




鍾意就快D Share啦!