網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月17日 星期五

【閃婚逐對捉】娛樂圈興閃婚? 萬綺雯陳十三 識咗7日就求婚 __,陳十三,萬綺雯,

【閃婚逐對捉】娛樂圈興閃婚?萬綺雯陳十三識咗7日就求婚緣份嘅嘢真係好奇妙,一見鍾情,一拍即合呢家嘢,真係唔到你唔信。近年娛樂圈有唔少藝人都失驚無神宣佈 ...


  • 【閃婚逐對捉】娛樂圈興閃婚? 萬綺雯陳十三 識咗7日就求婚


  • 緣份嘅嘢真係好奇妙,一見鍾情,一拍即合呢家嘢,真係唔到你唔信。近年娛樂圈有唔少藝人都失驚無神宣佈結婚,皆因佢哋喺「對的時間,遇上對的人」。即刻睇吓以下閃婚藝人,究竟有幾「即興」。

    萬綺雯 陳十三

    萬綺雯(蚊蚊)同老公陳十三兩人結婚18年,兩人於1999年時,因拍攝《我和殭屍有個約會II》認識。識咗第7日,陳十三就已經同蚊蚊求婚,蚊蚊當時亦都一口答應。兩人翌年8月喺拉斯維加斯結婚。當時好多人都唔睇好佢哋呢段婚姻,覺得蚊蚊係一時衝動,所以蚊蚊更加想用時間同大家證明佢哋嘅愛情。至今結婚18年,兩人一直都非常恩愛,可以話係圈中數一數二嘅模範夫婦。

    余文樂 王棠云

    香港第一男神余文樂形象向來玩世不恭,2016年年尾突然公開與台灣皮帶大王千金王棠云(Sarah)戀情,一年後更宣佈兩人婚訊,並留言指:「在對的時間,遇到對的人」。男神宣佈封盤,令唔少少女心都碎埋。今年5月,樂仔仲做埋老竇,不時喺社交網站大曬囝囝余初見(Cody)嘅生活照。父愛滿瀉嘅佢都冇冷落老婆Sarah,有時間都會同老婆Sarah出埠二人世界,sweet到爆!

    胡杏兒 李乘德

    藝人胡杏兒同黃宗澤拍拖長達八年,2011年獲頒視后嘅杏兒高調示愛:「我哋一路頂住大家」,言猶在耳,仍逃不過分手宿命。2015年,杏兒公開同好姊妹李施嬅舊愛、從事金融的李乘德(Philip)嘅戀情,同年年尾更極速宣佈婚訊!雖然杏兒婚後淡出幕前,不過就依然活躍於社交網站,不時大曬與老公Philip嘅甜蜜生活,有時仲會分享湊仔點滴。

    鍾嘉欣 Jeremy

    藝人鍾嘉欣(Linda)同脊醫老公Jeremy拍拖唔夠一年,已經情訂終生。Linda接受訪問時,曾剖白呢段嚟得咁快嘅恩緣。原來當初佢哋喺咖啡店相遇,兩人一見面就勁啱傾,性格、價值觀等都好夾,所以佢哋識咗4日,Linda就認定咗Jeremy係佢老公。結婚後,Linda以家庭為重,專心相夫教女。今年初仲再度懷孕,陀住第二胎嘅Linda身材依然好到不得了,真係羨慕死人。

    伍姑娘 練海棠

    伍詠薇(伍姑娘)21歲時嫁咗畀51歲嘅會計師翁江培,但婚後13日老公因為心肌梗塞離世。後來伍姑娘喺黎姿同好朋友嘅聚會中識咗從事廣告業嘅練海棠,兩人拍拖7個月已經閃婚。雖然多年嚟,練海棠不時都有傳出負面新聞,但伍姑娘一直都企硬撐老公,仲表示對佢百分之二百信任。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!