掃呢頁CODE去手機

2018年8月20日 星期一

《延禧攻略》:《延禧》嫻妃報仇 佘詩曼第7盞燈要殺邊個 __,延禧攻略,《延禧》,佘詩曼,

嫻妃成魔後大報復要殺7個仇人。「嫻妃」佘詩曼喺《延禧攻略》雖然唔係第一女主角,不過非常突出,內地觀眾發現劇中嫻妃在宮裡點了7盞長明燈,7盞燈代表7個仇 ...


嫻妃成魔後大報復要殺7個仇人。


「嫻妃」佘詩曼喺《延禧攻略》雖然唔係第一女主角,不過非常突出,內地觀眾發現劇中嫻妃在宮裡點了7盞長明燈,7盞燈代表7個仇人嘅命,其中6盞分別係嘉嬪、高貴妃、高貴妃阿瑪、怡親王、富察皇后與純妃,咁第7盞係邊個?係瓔珞定皇太后?

家破人亡後,嫻妃變成大魔頭,暗中進行報仇大計,親手勒死嘉嬪,用計謀除去高貴妃,復仇之路亦成為《延禧攻略》高潮戲,「嫻妃滅一個人剪一盞燈」關鍵字一度成微博熱搜榜冠軍。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!