掃呢頁CODE去手機

2018年8月27日 星期一

【礦工末日】虛擬貨幣瀉8成 90後掘礦妹:掘嚟嘥電費! __,

虛擬貨幣半年跌8成,25歲的王家珵(Macy)指掘礦已經係一個蝕錢嘅行為!」(譚德潤 攝)
【新增網民留言】早前虛擬貨幣大熱,「炒風」不斷,因此類貨幣需要電腦及程式挖掘,有不少年輕人投身「礦工」一族。其中自稱「90後全職掘礦妹」,今年25歲的 ...


【新增網民留言】

早前虛擬貨幣大熱,「炒風」不斷,因此類貨幣需要電腦及程式挖掘,有不少年輕人投身「礦工」一族。其中自稱「90後全職掘礦妹」,今年25歲的王家珵(Macy),兩年前開始迷上區塊鏈技術,花了數月研究虛擬貨幣,膽粗粗花約七萬元砌了第一部掘礦機,之後開始全職「掘礦」,更曾接受多間傳媒訪問。



好景不常,今年起區塊鏈受到各方打壓,相關貨幣價格如食了瀉藥般。其中較多香港人掘的以太幣,由1月高位1,385美元,急插至現時275美元左右水平,暴瀉八成。之後更發生多宗騙案,被指為「另類龐氏騙局」,令整體行情急速凍卻。Macy就坦言現時要「坐艇」,已放棄一半礦機。



「好老實講,依家喺香港嚟講,掘礦已經係一個蝕錢嘅行為!」早前報導就指除電費及寬頻費用前、以太幣310美元價格計,每日收益約83元。但隨 「掘礦」難度提升,加上幣值下跌,以現價計,掛一天就蝕20元。她慨嘆現時市況已跟去年比完全不同:「以前搵顯示卡(掘礦時需要用到性能較佳的電腦)、搵零件,大家都爭住去買,好辛苦去搵…」



她亦透露自己曾炒賣以太幣:「如果半年前買嘅話,依家可能係渣都無得剩!」指身邊很多朋友都以逾千元購入,「都係會繼續坐(艇)架啦….都係睇個人心態啦,有啲會止蝕,但如果你相信依個技術嘅話,我自己都會選擇hold住先,睇吓先囉。」



除了全職掘礦,去年Macy更嘗試幫客人砌「礦機」,現時已無人問津:「我都唔係做到好大,依家我會建議暫時停咗部機,做吓其他嘢…其實部電腦都幾頂尖。」Macy表示不少貨幣在數十元時已「掘出」,現階段不打算求職:「依家主要係令大眾知多啲區塊鏈背後嘅技術,唔係專注炒賣。」



但她就不打算做相關的KOL:「炒賣始終唔係太健康,我自己唔會說服人去買幣,最多都係砌部機掘吓。」而早前搗破多宗有關虛擬貨幣投資騙局,她表示:「每行都有好同唔好嘅人,如果你有心研究,都要付出時間同心機,到最後都只可以靠自己。」



網民普遍認為加密幣是一場騙局,以下擷錄網民留言:



Power Lai:仲炒到啲顯卡貴到冇人有,仲話部機唔掘礦可以打機,你依家有幾十張顯示卡你打到咁多咩。

Kwok Ming Clement Wong:一些人自己投機抄賣輸左錢就賴地硬,好明顯輸打贏要。

Cally Hu:貴金屬,都仲有啲實物揸下,真係要掘,呢d連風都不如,係有一班極蠱惑嘅騙子揾食,但又有人信。

Kwan Cheuk Nam:上個世紀股票市場都有隻得得b天線,搞到好多人破產跳樓。



記者:梁延宇



全球樓行 Dream House零距離

https://hk.feature.appledaily.com/overseasproperty




鍾意就快D Share啦!