掃呢頁CODE去手機

2018年8月2日 星期四

【傳大台封殺曾志偉】99台力邀獎門人合作堅定流?ViuTV:世界是圓的 __,大台,ViuTV,Viu,曾志偉,志偉,TVB,

大家都知,曾志偉憑「獎門人」幫大台打造過唔少佳績,不過今日有傳大台封殺呢位功臣,更要佢絕跡港姐活動。據聞爆煲原因係世界盃期間,志偉倒戈上ViuTV節目 ...




大家都知,曾志偉憑「獎門人」幫大台打造過唔少佳績,不過今日有傳大台封殺呢位功臣,更要佢絕跡港姐活動。據聞爆煲原因係世界盃期間,志偉倒戈上ViuTV節目落大台面。有網民就此事發表意見指:「志偉使驚你TVB咩,之後更加會上多啲ViuTV呀!」《壹》仔亦向ViuTV方面查詢會否多啲同志偉合作,得到回應:「世界是圓的。」

其實志偉同大台關係轉差,可由2012年左右講起。據知志偉有意執掌大台綜藝節目組,結果由余詠珊揸旗。

2013年,余詠珊改革港姐競選賽制,由做Live變錄影。喺錄影期間,志偉忍無可忍大鬧:「X你老X,港姐係live,點解要錄影呀?」正式將與余詠珊嘅不和推上水面,同大台高層結下第一道疤。

直到2016年亞視唔再永恆,有傳志偉落足嘴頭氹啲大老闆接手,更挖角大台幕後人員,擺明要同大台拗手瓜,令大台高層震怒!

2017年,志偉又以「慘不忍睹」去形容當屆港姐,仲話:「變咗一個自家app廣告節目,失去咗向港姐致敬意義。」不過,志偉好快又現身大台2017台慶節目,雙方關係短暫破冰。

但,月前世界盃期間,志偉上ViuTV節目,又應ViuTV邀請拉明星足球隊去俄羅斯睇波,剃大台眼眉,所以大台終於要爆喇,落order封殺志偉。

既然雙方關係已經如斯田地,難怪志偉日前出席代言活動時,談到今屆港姐只能西貢取景,佢繼續不留情批評:「西貢咁遠呀?離將軍澳好遠喎!」

對於有傳大台封殺志偉,網民又點睇呢?

「今時今日無綫話封殺人,你話笑死唔笑死?」

「叫得佢做獎門人,就唔會咁易俾你封殺到啦。」

「到最後咪又係打個和囉,Super!」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!