掃呢頁CODE去手機

2018年8月16日 星期四

羅傑承9月嫁女 準新娘Cherry過大禮 __,羅傑承,

■羅傑承(左)愛女羅雪儀將於9月出嫁,日前進行過大禮儀式。
■羅傑承(左)愛女羅雪儀將於9月出嫁,日前進行過大禮儀式。BMA、RedMR老闆羅傑承下月榮升外父,長女羅雪儀(Cherry)將於9月底出嫁,未婚夫C ...


BMA、Red MR老闆羅傑承下月榮升外父,長女羅雪儀(Cherry)將於9月底出嫁,未婚夫Colin是她在英國讀書時認識,婚禮會以酒會形式舉行,妹妹羅欣儀(Gloria)會做伴娘,而同父異母的細妹羅樂桐就做姊妹,Colin的胞弟則出任伴郎。

婚期倒數一個月,日前就過大禮,未來外父羅傑承參與見證,而Cherry兩個妹妹及胞弟Kenny也在場,男家就按足傳統,送龍鳳鈪、大堆海味、水果與糕點等。Cherry日前接受本報訪問表示:「我哋之前兩家人都冇試過過大禮,所以我同未婚夫都問咗朋友。原來過大禮嗰陣我一定唔可以出去,要完晒成個過程先出得去,有啲糕點仲要擺喺男家,『發』到我哋結婚先可以掉。女家有畀女婿包羅萬有利是。」



■羅雪儀早前與未婚夫Colin影婚紗相,請來好友操刀。 ■羅雪儀早前與未婚夫Colin影婚紗相,請來好友操刀。
■羅雪儀也大讚婚紗相影得好自然。

■羅雪儀也大讚婚紗相影得好自然。

問到婚禮籌備如何,Cherry說:「大致上好多嘢都完成晒,𠵱家暫時未有緊張心情。我哋儀式好簡單,一個酒會,希望每個賓客都嚟同我哋分享喜悅,兄弟姊妹團都係識咗十年以上朋友。」一對新人早前已拍婚紗照,提到拍攝趣事,她表示:「呢輯相一個半月前影,影出嚟好自然,唔經唔覺影咗好多相,我哋呢次係用菲林影,覺得菲林相自然同靚啲。」

採訪:陳杰




鍾意就快D Share啦!