掃呢頁CODE去手機

2018年8月16日 星期四

疑用A貨手袋 Stephy稱日本Vintage店搵不會是假 __,Stephy,鄧麗欣,

■Stephy被爆所用的Hermès疑是假資。互聯網圖片
■Stephy被爆所用的Hermès疑是假資。互聯網圖片最近事業愛情兩得意的鄧麗欣(Stephy),不時在社交媒體分享自己的軼事,想不到因為一張相,觸 ...


最近事業愛情兩得意的鄧麗欣(Stephy),不時在社交媒體分享自己的軼事,想不到因為一張相,觸發一件羅生門事件。昨日有《蘋果》讀者報料,聲稱在fb一個名為「We Love Hermès」群組,提到Stephy在Ig其中一張相,背了一款Jige系列手袋,有網友提出質疑:「是新款嗎?因見Jige20和29兩旁也沒有扣,可以扣上肩帶,如有新款就好了,期待中。」似乎質疑有人用老翻。

本報事後向Stephy了解,她強調手袋是在日本一間專門出售二手名牌連鎖店Amore購買,她還說:「喺日本Vintage店搵嘅,唔會係假。Vintage款就算喺裏面做都唔一定知道,之前我買過Chanel攞去維修,都被懷疑過係假,後來搵專家先認證到。」

採訪:李森




鍾意就快D Share啦!