掃呢頁CODE去手機

2018年8月2日 星期四

西內瑪利亞露肉挽人氣 被AV界視為救世主 __,

日本女星西內瑪利亞自從去年接拍富士電視台劇集《也許很突然,明天我要結婚了》後,演藝成績直線下滑,當時劇集創下「月9」時段收視新低,之後佢更同事務所鬧翻 ...


日本女星西內瑪利亞自從去年接拍富士電視台劇集《也許很突然,明天我要結婚了》後,演藝成績直線下滑,當時劇集創下「月9」時段收視新低,之後佢更同事務所鬧翻,傳出佢掌摑事務所社長,並立即被雪藏,過去一年來事業毫無起色,今年3月跟事務所已經滿約,日前佢宣佈再戰藝能界,更轉行性感路線,在Instagram上載多輯露肉寫真望能夠刺激人氣。

24歲嘅西內瑪利亞開全新Ig帳戶後,10天已有55萬人follow,由於佢同舊東家不歡而散冇耐,業界行規都要在呢段時間過冷河,令西內目前嘅復出大計仍有阻滯。為咗保住飯碗,西內靠社交網來keep住曝光,由於形象比以往大膽,繼而引來AV商青睞,有指當地AV業人士對佢虎視眈眈,更視西內為AV界救世主,更願意開價每套1,000萬日圓(約70萬港元)嘅酬勞斟佢演出。如果成事的話,西內會係繼原名高崎聖子嘅高橋翔子後,又一下海嘅日本著名女星。




鍾意就快D Share啦!