掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

【天王B首曝光】出世後收埋4個月 51歲黎明晒可愛餅印B女相 __,黎明,

 似唔似樣先?
51歲黎明今年4月榮升做爸爸,失婚女助手Wing為黎明誕下天王B,黎明為了保護家人,小公主出世至今4個月,從未公開寶貝囡嘅樣子,直至今日下午4點幾,黎 ...


51歲黎明今年4月榮升做爸爸,失婚女助手Wing為黎明誕下天王B,黎明為了保護家人,小公主出世至今4個月,從未公開寶貝囡嘅樣子,直至今日下午4點幾,黎明終於在facebook首晒囡囡相,小公主肥肥白白超可愛,樣子似足爸爸、媽媽混合體,好得意。



黎明在fb貼囡囡可愛相並留言:「我的女兒...好胖呵呵,...平凡是她的運氣!分享!一直和我一起成長的家族朋友。」B囡面圓圓、單眼皮、嘴仔,一面cool樣chok爆。



黎明於12年跟前妻樂基兒離婚後,今年3月被爆跟同樣失婚嘅助手Wing交往,其後Wing懷孕消息曝光,黎明在fb公開承認將為人父:「兩個經歷過離婚的人,有機會走在一起已是一種緣份,有了的小生命更將令我成為父親,並帶我進入人生中另一階段。」之後大肚Wing一直未再蒲頭,被黎明嚴密保護。



今年4月Wing入院生B,由於囡囡早產,磅數較輕,只有約5磅,一向低調私生活嘅黎明,不滿生B消息被外洩,在facebook撰文感激醫護人員之餘,怒斥爆料者如「漢奸」!黎明B囡出生4個月從未曝光,惟噚晚在東莞開完演唱會嘅黎明,不知是否被坐滿場館嘅歌迷感動,加上中秋節將至,一家人團團圓圓嘅温馨氣氛籠罩住,今日下午忽然在Facebook上載B女嘅相。天王B十分可愛,而且超級圓潤。



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



似唔似樣先?  超級圓潤 超級圓潤
Wing同囡囡都有幾分似喎

Wing同囡囡都有幾分似喎

鍾意就快D Share啦!