掃呢頁CODE去手機

2018年8月16日 星期四

【大陸妻佗B仔】周永恒9月再做老竇:估唔到仲有女人信我 __,周永恒,中國,大陸,

足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2Mrrf6T「我很差勁,真的我覺得自己很差勁。沒想過,完全想像不到,怎會再女人相信我,對不對?男 ...


足本版精彩內容請按網址: http://bit.ly/2Mrrf6T

「我很差勁,真的我覺得自己很差勁。沒想過,完全想像不到,怎會再女人相信我,對不對?男人都不相信我,別說女人。」周永恒說。

曾經自稱「人渣」的周永恒,跟阿Yu搞離婚期間,曾跟不少女士扯上關係。去年他跟內地女友陳薇關係穩定下來,最近奉子承婚,9月將會再做老竇。但對於兩個女多咗個細佬,周永恒擔心她們會不開心。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結: http://bit.ly/next28app




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!