網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月31日 星期五

【阿雪呻俾人撞肚】陀B七個月岑潔儀搭港鐵:見到大肚婆都要爭位坐 __,岑潔儀,港鐵,潔儀,

仲有試過有人嫌佢行得慢
前無綫藝員岑潔儀(Zoey)喺2012年嫁咗畀馬來西亞富商老公Dixon,二人已經育有一子Damien,今年已經3歲,今年5月岑潔儀公佈再度有喜,認真 ...


前無綫藝員岑潔儀(Zoey)喺2012年嫁咗畀馬來西亞富商老公Dixon,二人已經育有一子Damien,今年已經3歲,今年5月岑潔儀公佈再度有喜,認真可喜可賀!( 新聞連結: https://bit.ly/2KUDngA )



不過大肚婆都有佢嘅煩惱,今次岑潔儀嘅煩惱就係讓坐喇,佢喺IG話:「上次懷孕時,我也跑去搭地鐵看看有沒有人讓坐給當時懷孕七個月的我,答案是:沒有的。更在月台上有人嫌我行得慢,不停在我後面發岀吱吱隻隻的聲音,今胎我又是懷孕七個月去看看有沒有人讓坐給我,答案是:大家自己看。」相中嘅岑潔儀,係企緊。



岑潔儀再寫道:「其實不讓坐沒關係的,但不要跟我搶位子坐嘛。#懷孕大小事」之後佢仲hash tag咗#funnystory #pregnancy #28weeks #大家唔好做低頭族啦 #留意下身邊發生的事情、#可能有公公婆婆需要坐呢。」



之後都有網民分享佢哋大肚嗰嘅故事:「我嗰時大肚都一樣冇人讓。」「我搭巴士也一樣,現在都8個月大的肚都冇人讓位。」孫慧雪亦有留言:「我試過兩次俾人用手推開我,一次仲要撞埋落我肚度!我嗰陣仲要好大個肚!」



近月來關愛座是否「老奉」要人讓位,已經喺網上嘈過無數次。有年輕人工作累了想坐、或身體不適想坐,都要擔驚受怕驚俾人影相擺上網公審,亦有人索性掛個牌喺身,表示自己真係有需要坐,見到都心痛。有網民留言俾岑潔儀謂:「其實你想坐你可以出聲同人講,人哋未必有心唔讓你,有時我唔舒服坐喺度,表面上人哋都睇唔出我唔舒服。」



而岑潔儀就回覆《蘋果》:「最主要係我成段嘅意思係我嘅經歷,都唔係必要讓坐畀大肚婆,唔係一定要,只係有啲人一開門就衝上車,見到大肚婆都要爭位坐,我覺得好好笑,同埋有時我覺得大家唔好做低頭族,留意下身邊嘅事物。都係比較感嘆呢個世界啲人,好唔好都係話你0架喇,只不過係一個小嘅分享。」



其實關愛座之父鄭桂興之前受訪都有講,引入關愛座,原本係想減少長者因為心急落車跌傷風險,所以喺車門附近設關愛座,鼓勵讓座。關愛座原意,從來都唔係留座,乘客各有不同程度需要,關心禮讓才是重點。(文章連結:  https://bit.ly/2MDvjSq  )



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



 今年5月岑潔儀公佈再度有喜 今年5月岑潔儀公佈再度有喜
 大仔Damien今年已經3歲

大仔Damien今年已經3歲
 網民都好支持岑潔儀

網民都好支持岑潔儀
 岑潔儀都話其實唔讓坐唔緊要

岑潔儀都話其實唔讓坐唔緊要

鍾意就快D Share啦!