網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月10日 星期五

董敏莉為肚中BB戒口 化身大媽遊日本 __,董敏莉,敏莉,

董敏莉為肚中BB戒口化身大媽遊日本早前宣佈懷孕的董敏莉日前與家人出發大阪旅行,適逢當地早前發生地震,令旅程一度考慮取消:「其實每年我都會同家人一齊去旅 ...


  • 董敏莉為肚中BB戒口 化身大媽遊日本


  • 早前宣佈懷孕的董敏莉日前與家人出發大阪旅行,適逢當地早前發生地震,令旅程一度考慮取消:「其實每年我都會同家人一齊去旅行,今年就連埋肚入面嘅BB一齊參與。其實由年頭開始夾家人的時間,點知出發前就有地震,所以都擔心架,加上日本熱浪持續,朋友都有勸我轉地方,但係屋企人都準備好酒店同機票,見情況有好轉所以照常出發。」

    董敏莉笑言每天都準備好「大媽三寶」起行:風扇、退熱貼、毛巾出發,而老公沿途呵護備至,令Monie未感到辛苦:「當地日日都三十幾度,大汗淋漓咁去每個境點,加上孕婦體溫比正常人高,我又唔可以凍野,唯有睇住老公食西瓜、雪糕解暑。」

    Monie指今次日本團「伙食差」,為肚中BB戒口:「咩都話唔食得,魚生個類唔洗預我,唯有食多點水果補數。其中一日我哋去左動物園,我行埋少少同鹿群影相,老公就好擔心叫我護肚,因為怕佢地撞到BB,呢份細心真係拍拖個時都未見過。」

    鍾意就快D Share啦!