掃呢頁CODE去手機

2018年8月23日 星期四

蕭正楠:翠如BB等唔切 同蕭正楠唔結就「分」? __,正楠,黃翠如,翠如,蕭正楠,

大家都好想睇到你哋開花結果㗎!現年41歲的蕭正楠與36歲黃翠如相戀四年,雖去年曾有傳會旅行結婚,但最終只聞樓梯響,有傳原因是蕭正楠覺得自己要儲夠老婆本 ...


大家都好想睇到你哋開花結果㗎!


現年41歲的蕭正楠與36歲黃翠如相戀四年,雖去年曾有傳會旅行結婚,但最終只聞樓梯響,有傳原因是蕭正楠覺得自己要儲夠老婆本,有錢有樓,才有「資格」娶上市公司主席女兒、有「百億千金」之稱的黃翠如,由於至今仍未達標,令女方至今仍嫁杏無期。

女生青春有限,有指「等了又等」的翠如已無耐性再等下去,向男友逼宮若一年內不結婚,就要重新再將兩人關係定位,看來蕭正楠想留住翠如BB,真的要加把勁!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!