網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月25日 星期六

李蘊BB掛住瞓唔理女神 Lynn孖女扮可愛兔仔 __,Lynn,女神,李蘊,熊黛林,

超蓮(中)與鄧紫棋(右)前晚一同去探望李蘊及B仔。互聯網圖片
超蓮(中)與鄧紫棋(右)前晚一同去探望李蘊及B仔。互聯網圖片娛圈喜事多,除了王力宏添丁外,李蘊本月8日亦誕B仔,再做媽咪。大女契媽何超蓮與鄧紫棋前晚齊 ...


娛圈喜事多,除了王力宏添丁外,李蘊本月8日亦誕B仔,再做媽咪。大女契媽何超蓮與鄧紫棋前晚齊齊去探李蘊及BB,李蘊昨在Ig貼相:「小寶貝,你睇吓,有兩個靚女嚟探你喎,點解你仲可以瞓得咁冧嘅?」

李蘊昨接受電話訪問,她說:「佢哋上咗嚟睇BB,我坐緊月唔方便出街,囝囝全程瞓覺,佢哋話囝囝靚仔啲,但我覺得囡囡細個靚啲,囝囝係男仔,唔使太靚仔,但要叻。」談到湊B趣事,李蘊說:「囝囝食飽就瞓,瞓飽就食,又屙。」李蘊又笑說:「我老公有個前世情人,我生咗畀佢,再生畀自己,好公平。」問李蘊是否兩個夠晒數?她說:「同老公傾過兩個都正常,三個有啲多,同埋要教、要養,暫時唔諗再生」



Lynn的孖女一個像媽媽,一個像爸爸郭可頌,非常可愛。互聯網圖片 Lynn的孖女一個像媽媽,一個像爸爸郭可頌,非常可愛。互聯網圖片

今年4月誕孖女的熊黛林(Lynn)昨亦在網上晒B女寫真相,萌爆的孖女身穿粉紅與白色橫間兔仔裙,還各攬住兔兔公仔,Lynn就留言︰「Mini Ken and Mini Lynn!」看來是一個眼仔睩睩似爹哋郭可頌,一個樣貌標致似媽咪。

採訪︰陳杰




鍾意就快D Share啦!