掃呢頁CODE去手機

2018年8月17日 星期五

孫耀威:兩公婆鬧交互數!孫耀威爆陳美詩一嬲就… __,孫耀威,陳美詩,

Eric話老婆一嬲都幾大鑊!歌手孫耀威(Eric)到電台宣傳新歌《最後最後》,問到為何有這個故事構思?他表示:「人大咗同以前唔同,以前我同老婆(陳美詩 ...


Eric話老婆一嬲都幾大鑊!


歌手孫耀威(Eric)到電台宣傳新歌《最後最後》,問到為何有這個故事構思?他表示:「人大咗同以前唔同,以前我同老婆(陳美詩)鬧交,我係據理力爭、講道理嘅人。(一定要贏嗰啲嚟?)又唔係,如果錯我會Say Sorry,如果唔係我就會企硬,但近呢年我改變咗,鬧交我5分鐘內會攬番佢講對唔住,其實好多對錯係小事,同埋兩公婆鬧交會講對方啲衰嘢,咁樣傷害大家冇謂。

用攬攬化解

他又大爆老婆其實不易嬲,但一嬲都幾大鑊:「有時氹番佢,但佢都仲未得,我就會嬲嬲哋,又會再嘈。(有冇試過攬住佢係咁錫?)咩都試過晒。」他續坦言現時對住媽媽、朋友或各樣事,有甚麼不開心都會吞了就算,最緊要繼續向前看。

MV睇到喊

Eric表示MV自己有參與故事、拍攝及剪接,自己睇到MV最後都會喊:「以前覺得死亡好遙遠,但慢慢長大,身邊有好多長輩離世,甚至有同學40歲有cancer,一個月就死咗,所以呢首歌提我哋依家仲有時間,要諗清楚啲嘢嘅先後順序,唔好臨死先諗自己好耐冇同阿媽食飯、好耐冇錫過老婆,有好多嘢趁你仲有時間要做,大家要好好愛錫身邊人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!