網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月15日 星期三

羅仲謙:【楊怡加持】羅仲謙無錫日操夜操邊度脹晒? __,羅仲謙,楊怡,

久違了的大波謙!演員羅仲謙與何潤東、前韓國男團SJ-M成員Henry在無錫拍攝新戲。身形標準的羅仲謙收工後最大樂趣就是健身,之前身形縮水的他,經過三個 ...


久違了的大波謙!


演員羅仲謙與何潤東、前韓國男團SJ-M成員Henry在無錫拍攝新戲。身形標準的羅仲謙收工後最大樂趣就是健身,之前身形縮水的他,經過三個多月地獄式操練,已練成40吋胸肌,他說:「因為導演想要超fit身形,拍攝前已經開始戒口,再配合埋運動。去到無錫,每日都會做一個半小時強度訓練,同跑十公里,都值得,因為身形前所未有咁fit。」

羅仲謙指拍攝最辛苦是每日要在40度高溫下開工,還要穿上皮製戲服拍攝大量動作戲及吊威吔,他說:「我件戲服係皮質哋,密不透風,再加上黑色超吸熱,每日都好似喺火爐上開工咁,試過有幾場要策騎,以為會涼啲,結果啲風吹埋嚟係熱嘅,三個幾月咁乾煎,冇中暑都真係好好彩。」

拍攝日程緊湊到羅仲謙三個多月也未有回港,幸好老婆楊怡十分體貼,親身飛到無錫打氣,羨煞旁人,他說:「因為返唔到香港,所以拍攝初期阿怡有飛嚟探班,我哋仲去咗太湖、古鎮散步、飲嘢,聽落好悶,但我已經好開心好滿足。」羅仲謙透露就算太太身在香港,兩人每日也會以FaceTime傾偈,所以未感到寂寞。

羅仲謙拍過不少作品,但從未試過策騎,故開拍前兩個月接受訓練,他說:「以前都係做吓樣,今次真係要騎住跑,為安全起見,導演有安排替身,但我都盡量親自上陣,開頭有少少緊張,但好快就搵到個感覺,老婆都叮囑我要小心啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!