掃呢頁CODE去手機

2018年8月6日 星期一

盧凱彤墮樓身亡:曾自殘曾借醉 盧凱彤靠畫畫戰勝躁鬱 __,盧凱彤,

盧凱彤早年曾詳談治病經過,一步步戰勝躁鬱。受躁鬱症困擾的歌手盧凱彤(Ellen)昨日突然在跑馬地寓所自殺墮斃,終年32歲。早年她曾憶述2013年與好友 ...


盧凱彤早年曾詳談治病經過,一步步戰勝躁鬱。


受躁鬱症困擾的歌手盧凱彤(Ellen)昨日突然在跑馬地寓所自殺墮斃,終年32歲。早年她曾憶述2013年與好友旅行期間突然感到寂寞孤單,返港後長期失眠兼力不從心,最終在伯樂黃耀明勸喻下求醫,證實患上躁鬱症及人群恐懼症。憑畫抒發內心,Ellen又曾在訪問中表示患病期間創作逾一百幅畫,直言「畫畫醫好自己」。

用一年時間借藥物控制及心理輔導

她在訪問中提到當時病發的徵兆包括出現幻聽、幻覺、手震、口齒不清、眼神恍惚,甚至踢牆及兜巴星自殘,亦試過半夜三時半獨自搭巴士漫無目的周圍遊,更萌生退出念頭。Ellen經過一年藥物控制及心理輔導,成功走出陰霾:「有躁鬱症嘅人每一日諗法係有危險同埋控制唔到自己,我覺得最辛苦唔係病,而係開始食藥,因為啲藥係要調校,我用咗九個月時間先調到依家可以咁清晰傾偈。依家每日要食五種藥,當時有傷害自己,喺我好躁嘅時候試過用腳踢牆、摑過自己。雖然唔係重傷,但最大係心理上傷害同面對最黑暗嘅自己。喺2013年年尾發現有個心結同鬱結要去打開,可能一路以嚟對自己要求太高、苛刻,加上執着、衝動同超級好勝。」

正能量面對 承認未斷藥

「我嘅思緒、混亂係嚟自幻覺同幻聽,會聽到有聲音同我講嘢,同我講『你要行去邊、你唔好食嘢、你做啲乜嘢』,會見到一啲唔存在嘅人,所以唔敢出街,每一日朝早六點半起身,七點半自己入赤柱聽海浪聲,因為唔想聽到其他聲音。想話畀大家聽,其實我去分享呢個躁鬱症係一個正能量,大家應該要去咁樣睇呢件事,每個人都有負面思想,係醫得好。食藥唔代表未康復,因為呢啲藥唔同傷風感冒,唔係停咗藥叫康復,醫生話要食番兩、三年。」

患病期間創作逾一百幅畫

勇敢面對自己的Ellen當年就出書詳盡講述戰勝病魔過程,並曾舉行患病期間所畫的一百幅畫作慈善畫展:「依家可以完完整整克服到呢個病,比起世界上任何嘢都更難,所以當時我紋一個類似我畫風嘅紋身。以前咩都要收埋,依家可以豁出去,係畫畫醫好自己,原來可以使用唔同工具、方式去抒發自己。當音樂表達唔到自己嘅時候,其實仲有其他嘢揀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!