掃呢頁CODE去手機

2018年8月2日 星期四

陳凱琳:陳凱琳未邀出席婚禮 沈卓盈:唔嬲開心死 __,凱琳,沈卓盈,陳凱琳,

沈卓盈聲稱未被陳凱琳邀請出席其海外婚禮。藝人沈卓盈(Jess)到九龍城出席新劇《特技人》宣傳活動,與一眾演員大玩室內賽車。提到譚俊彥與她及小演員齊齊從 ...


沈卓盈聲稱未被陳凱琳邀請出席其海外婚禮。


藝人沈卓盈(Jess)到九龍城出席新劇《特技人》宣傳活動,與一眾演員大玩室內賽車。提到譚俊彥與她及小演員齊齊從剛播畢的《天命》穿越,到新劇再演一家三口,Jess才驚醒說:「係喎!《天命》我好早死咗,好開心呀今次唔使死,可以靚又唔使做特技。」問今次是否只賣靚樣?她兜個圈讚自己說:「又靚又能幹,即係做自己囉!」

問是否已執好行李出席好姊妹陳凱琳的海外婚禮?Jess表示:「我都冇請假,報咗好多課程,學國畫、寫大字同學游水,我要做個好學生要學識晒!見佢公布咗婚禮,超級開心。(幾耐冇見?)都五個月,大家各有各忙,想夾時間再約。(冇請你覺得失望?)唔會,我哋都戥佢開心,唔會呷醋。」提到有傳陳凱琳已經懷孕,下次見面要準備多一份禮物?Jess笑言:「吓,我唔知呀,見到佢我哋會抱住佢錫錫恭喜佢。(爬你頭?)唔嬲呀,開心死!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!