網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月19日 星期日

陳奕迅:阿徐勸減肥有功 陳奕迅夜晒消失的肚腩 __,阿徐,陳奕迅,徐濠縈,

陳奕迅聽老婆阿徐勸,終於減肥有功,點都要晒Fit爆身材,冇肚腩喎!歌手陳奕迅(Eason)出道至今,一向給人印象肥嘟嘟,體重亦超過170磅,而向來Fi ...


陳奕迅聽老婆阿徐勸,終於減肥有功,點都要晒Fit爆身材,冇肚腩喎!


歌手陳奕迅(Eason)出道至今,一向給人印象肥嘟嘟,體重亦超過170磅,而向來Fit到漏的老婆徐濠縈(阿徐),為免老公因肥胖而影響健康亦勸他減肥,奈何Eason沒有恒心,減極唔瘦,身形仲愈來愈脹。

直至最近Eason終於再被老婆勸服減肥,今年五月已開始接受地獄式訓練,跟隨張家輝的健身教練去操練,每次操一個至個半小時,努力了兩個多月的他,似乎稍有成績。

被集郵任影唔嬲

日前晚上8時許,見Eason與一名男友人現身大坑一間茶餐廳,兩人坐在outdoor位置邊飲邊傾,當日穿上白Tee、長褲的他,身形明顯比之前瘦了不少,肚腩亦未見凸出,可見略有成果,難怪他當晚齋飲唔食。

期間有途人經過見到記者拍攝,隨即向Eason「通水」,心情大靚的他亦即向記者笑笑口打招呼,然後繼續跟男友人吹水。臨走前,他更被食店職員「集郵」,來者不拒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!