網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月31日 星期五

【壹經典●富家子只愛富家女】胡文新女友都系出名門 趙世光女更為佢全力谷胸(足本版) __,趙世光,

合和主席胡應湘的鑽石筍盤兒子胡文新,零三年和南華傳媒太子女吳旭茉分手後,零七年他的戀情更爆,是和華光船務趙世光和何琍琍的女兒趙式明拍拖,話說零七年賭王 ...




合和主席胡應湘的鑽石筍盤兒子胡文新,零三年和南華傳媒太子女吳旭茉分手後,零七年他的戀情更爆,是和華光船務趙世光和何琍琍的女兒趙式明拍拖,話說零七年賭王兒子何猷龍開酒店,佢一班富二代朋友當然俾面捧場,趙式明仲公開同胡文新拍拖到賀,乘機將戀情公告天下。

有愛情滋潤的趙式明,自然每次出席公開活動都悉心打扮,當時她在名人界都養眼㗎。好似零七年六月,與胡文新拍拖無耐嘅趙式明,便全力谷胸,穿上Valentino tube top晚裝裙,甚少見她如此小鳥依人地繑住男友手臂入場。

三個月後她再出活動時,著住條七萬多元的tube dress去晚宴,問佢幾時好事近?趙式明含羞答答調頭走。翌日下午胡文新打冰上曲棍球,她就做跟得女友,即使男友攰到坐喺佢身邊瞌眼瞓都冇詐型,認真照顧周到。

零七年,趙式明出席男友公司旗下嘅EMax家居博覽館開幕儀式,同場竟然見到趙式明嘅舊男友王世德,原來胡生請了他做國際展貿中心董事及總經理。胡文新接收舊人,佢呢份人都幾唔錯,可惜戀情撻着半年後又告失敗。

撰文:壹週刊編輯部

立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app

相關連結:

【壹經典●靠爸爸借千五萬】胡應湘父親胡忠 由豬農變的士大王(足本版)

https://bit.ly/2w6jrNO

【壹經典●首間華資大地產股】胡應湘創合和地產 資產一度勁過長實和新地(足本版)

https://bit.ly/2KQGGAH

【壹經典●富豪是非多】胡應湘話四叔捐地無邏輯 又被誠哥頭馬狂罵(足本版)

https://bit.ly/2vKeSJs

【壹經典●地產五虎將】胡應湘向船王包玉剛偷師 同李嘉誠幾十年老友(足本版)

https://bit.ly/2MbZb8l

【壹經典●土地供應論】點解要困住香港人? 胡應湘反政府逼香港人住籠屋(足本版)

https://bit.ly/2B9enOr

【壹經典●狂追一千萬】百萬白松露宴 觸發胡應湘姊弟情仇曝光(足本版)

https://bit.ly/2OJ5o8H

【壹經典●慈善富豪唔易做】胡應湘捐錢大陸一肚氣 轉捐1億到普林斯頓(足本版):

https://bit.ly/2LvBYbT

【壹經典●富豪愛妻號】胡應湘寵愛腳頭好太太 幼子患輕微自閉症(足本版)

https://bit.ly/2OI7ghT

鍾意就快D Share啦!