掃呢頁CODE去手機

2018年8月13日 星期一

詩詠雙下巴賀阿哥結婚 祥仔感動眼濕濕 __,詩詠,黎耀祥,祥仔,阮兆祥,唐詩詠,

■黎耀祥、唐詩詠及馬國明等一班賓客玩得開心,來個七星伴月賀新人。微博圖片
■黎耀祥、唐詩詠及馬國明等一班賓客玩得開心,來個七星伴月賀新人。微博圖片鄭嘉穎與陳凱琳在峇里結婚,不少明星好友亦遠赴當地觀禮。黃智賢在社交網分享短片, ...


鄭嘉穎與陳凱琳在峇里結婚,不少明星好友亦遠赴當地觀禮。黃智賢在社交網分享短片,寫道:「七星伴月,恭喜一對新人。」原來是片中七個男子黃智賢、唐文龍、黎耀祥、黃嘉樂、曹永廉、林子善及馬國明,圍住唐詩詠,更一起向詩詠「伸出魔爪」,看來玩得非常興奮。Grace好友陳嘉寶及賴慰玲亦在Ig貼出在峇里的靚相,但照片中就未見一對新人蹤影。

黎耀祥參加完婚禮後說:「成個婚禮都好感動,唔止一對新人感動到喊,好多人都感動到喊,自己都眼濕濕,始終做藝人經歷好大壓力,佢哋都經歷唔少,先可以走埋一齊。」問到邊部份最感動,祥仔指是牧師跟一對新人訓勉,以及嘉穎與Grace講兩人相識經過。唐文龍亦很感動:「個情懷同浪漫仲漂亮過拍戲,我哋做兄弟戥佢開心。景靚、人靚、天氣又好,一切都係完美。」曹永廉則表示:「見到佢兩個大家都錫大家,好似細佬結婚咁,真係好感動。」

採訪:嵐山、魯吉




鍾意就快D Share啦!