網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月20日 星期一

關楚耀:【不聽契爺言】關楚耀瞓身入戲戀上女拍檔 __,關楚耀,

趁「小生慌」殺入公仔箱,關楚耀坦言不求一戰成功彈出。入行12年的關楚耀由歌手發展到做演員,今次棄咪走入公仔箱執導演筒,首次拍攝無綫劇《特技人》扮大導演 ...


趁「小生慌」殺入公仔箱,關楚耀坦言不求一戰成功彈出。


入行12年的關楚耀由歌手發展到做演員,今次棄咪走入公仔箱執導演筒,首次拍攝無綫劇《特技人》扮大導演,他自爆契爺譚詠麟以「過來人」身份提醒,叫他小心女拍檔的電力太強,但無伴一身輕的他依然瞓身入戲。

現年35歲的關楚耀(Kelvin)唱歌與拍電影可謂經驗豐富,但拍電視劇則是處男下海正式「入屋」,他說:「係開心嘅,呢套《特技人》係上年拍,終於播喇!係自己第一部無綫劇,所以另有一番感覺。」無綫經常鬧「小生慌」,今次找來他演出,對觀眾來說可謂一股清泉,但他沒想過這一層,反而是明白愛演戲的人,最緊要是遇上好角色有好發揮:「我依家35歲,我當然希望45歲時又會做另一個層次嘅嘢,另外一種角色嘅感覺,可能做人爸爸喇!每個階段都有唔同人生經歷,好期待。」

拍劇博入屋?「起碼係機會」

Kelvin在圈中兜兜轉轉,同樣星途浮沉多年的陳家樂早前憑首度演無綫劇而成功彈出,成為新一代師奶男神。正所謂「珠玉在前」,Kelvin可會有所期望?他說:「家樂佢好成功,但我又冇特別話要得到咩,亦冇諗,做演員真係唔知套劇出街後受唔受歡迎!我都係Enjoy拍攝過程同宣傳期,因為又可以見番晒拍檔,約埋一齊睇首播,呢個最期待。(揮低陳家樂做師奶男神?)唔知、冇諗!起碼今次係一個好好機會,畀大家多認識,同畀機會我做戲,肯定嘅係今次拍完令我更加鍾意演戲!演戲同唱歌都係藝術,只係唔同方法去紓發情感,而做戲就可以投入唔同角色入面。」

情傾傅嘉莉?「唔係佢杯茶」

契爺譚詠麟(阿倫)年輕時亦曾拍過無綫劇,問到可有分享心得?Kelvin笑說:「係喎!你知佢成日講笑喇,佢有提我小心啲,以為佢叫我小心身體,點知佢係話叫我小心啲女主角電力好勁喎!因為佢知道拍劇大家要相處三、四個月。(驚你動真情?)係呀!怕我假戲真做,所以佢畀咗啲意見錦囊我。(佢應該畀唔到意見你,佢可能試過把持唔住?)咁我唔知佢係咪怕我把持唔住喇,咁佢都係關心我啫!」劇中與他最多對手戲的女藝人傅嘉莉,正正屬於「超強發電廠」,加上正藉「單身狗」冇拖拍,問到拍攝時可將寂寞的心投放在她身上?Kelvin相當老實說:「投放當然有喇!戲內角色真係要面貼面入戲,但戲外就冇。(咁肯定?)我都唔係佢杯茶。」

拍拖例散?「自己冇問題」

去年與韓國女友甩拖後,Kelvin的感情生活未有着落,連關媽媽都替他着急,笑言多得鄭嘉穎:「就係阿媽睇到嘉穎結婚嘅新聞,話阿妹都有穩定男友,咁就燒埋我嗰疊!」拍拖多次仍未能修成正果,可知「死罪」是甚麼?他認真想了一想說:「真係冇喎!真係覺得自己冇問題,亦冇諗自己有冇問題!兩個人拍拖冇話啱同錯嘅,其實我每段感情都視對方為結婚對象㗎!(唔怕依家興老夫少妻?)唔係興唔興嘅,年齡呢啲好死嘅,兩人一齊係要講感覺嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!