掃呢頁CODE去手機

2018年8月13日 星期一

盧凱彤墮樓身亡:告別好友盧凱彤 小肥傷心過度淚崩 __,小肥,盧凱彤,

小肥十分哀傷。盧凱彤(Ellen)墮樓身亡,終年32歲。當日早上,好友小肥與EllenWhatsApp聯絡,更約定隔日晚上飲嘢,怎料沒過多久Ellen ...


小肥十分哀傷。


盧凱彤(Ellen)墮樓身亡,終年32歲。當日早上,好友小肥與Ellen WhatsApp聯絡,更約定隔日晚上飲嘢,怎料沒過多久Ellen便墮樓身亡,小肥當時在社交平台地表示:「我復原能力再快,都接受唔到接二連三嘅打擊,我真係頂唔到……」

而今日Ellen設靈,小肥到殯儀館向好友盧凱彤作最後致敬,他偕RubberBand成員離開時,明顯見小肥曾痛哭過,滿面通紅,手上更手握紙巾,相信他傷心過度。故向欲訪問他的記者們雙手合十示意,之後就轉身離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!