掃呢頁CODE去手機

2018年8月5日 星期日

陳慧琳:天后貼地零架子 陳慧琳搭港鐵返工? __,港鐵,陳慧琳,

Kelly返工搭港鐵?好多明星藝人出入都會揸車或者搵保母接送,甚至可以揀搭的士,不過總有例外,好似10優港姐麥明詩、住過億豪宅嘅王祖藍咁,間唔時都選擇 ...


Kelly返工搭港鐵?


好多明星藝人出入都會揸車或者搵保母接送,甚至可以揀搭的士,不過總有例外,好似10優港姐麥明詩、住過億豪宅嘅王祖藍咁,間唔時都選擇搭港鐵,但點估到連天后陳慧琳(Kelly)都一樣貼地!

佢嘅好友兼好拍檔雷頌德(Mark)喺Instagram上載喺車廂合照,留言:「地鐵趕返工😂 nice to see u here!(好開心喺度見到你)」唔通咁啱搭車撞到「地下鐵碰着她」?細心一睇,原來係英國倫敦嘅地鐵,不過同港鐵真係好似,唔少網民都話「影到鬼咁似香港」、「嚇得我以為喺MTR見到Kelly!」又大讚Kelly零架子!

而Mark太太梁家玉(Jade)都有上載同Kelly去餐廳食嘢嘅合照,睇嚟佢哋都玩得好開心呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!