網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月31日 星期五

馮盈盈:男友唔畀拍咀戲 馮盈盈:佢話驚我… __,盈盈,馮盈盈,

馮盈盈話男友唔畀佢拍咀戲。藝人馮盈盈已有一名穩定嘅男友,雖然佢一向言論開放,但原來男友就係「方丈」,思想比較保守。盈盈為《#後生仔傾吓偈》節目錄影時, ...


馮盈盈話男友唔畀佢拍咀戲。


藝人馮盈盈已有一名穩定嘅男友,雖然佢一向言論開放,但原來男友就係「方丈」,思想比較保守。盈盈為《#後生仔傾吓偈》節目錄影時,透露之前為電視劇《白色強人》拍接吻戲時,男友就有啲說話畀佢聽,搞到佢拍完通宵戲都唔敢瞓,要打千字留言同男友解話,男友仲講明話盈盈拍床上戲冇問題,但係就接受唔到盈盈拍接吻戲,究竟點解呢?

盈盈坦言因為男友覺得床上戲尺度真的有限,而拍咀戲,錫錫通常要嘴唇重疊嘴唇,而嘴唇嘅神經,往往又畀其他地方感覺深刻,好易咀出真情。咁大家都好緊張問盈盈嗰場戲究竟係要同邊個咀,佢就話係何廣沛,即刻話冇咀出啲乜,對何廣沛都冇Feel!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!