網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年8月17日 星期五

唐詩詠:正面攻擊!唐詩詠罕晒泳照 網友狂嗌甫近鏡 __,詩詠,唐詩詠,

詩詠,詩詠,有冇多幾張睇吓呀?藝人唐詩詠日前去峇里出席老友鄭嘉穎同陳凱琳婚禮,可惜就因工作關係已經極速返港工作,不過佢個社交網就日日都有靚相出爐,睇得 ...


詩詠,詩詠,有冇多幾張睇吓呀?


藝人唐詩詠日前去峇里出席老友鄭嘉穎同陳凱琳婚禮,可惜就因工作關係已經極速返港工作,不過佢個社交網就日日都有靚相出爐,睇得出佢真係好Enjoy今次個短trip啵!繼日前晒吓長腿同露個膊頭仔,今次佢就嚟個「正面攻擊」,罕晒三點式泳衣相!

今次佢就甫咗張着住黑色三點式嘅靚相,雖然遠鏡加半個人浸喺水,不過最有「睇頭」嘅部分就露出水面,真係有網友心。峇里嘅藍天,加埋個infinite pool,配合詩詠誘人嘅三點式,真係索到爆,難怪網友都叫詩詠晒多啲近鏡,畀大家睇吓呢個靚人靚景。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!