掃呢頁CODE去手機

2018年8月31日 星期五

鄧月平疑似整容失敗網民:對眼發生咩事? __,整容,鄧月平,

鄧月平疑似整容失敗 網民:對眼發生咩事?
鄧月平疑似整容失敗 網民:對眼發生咩事?相信好多巴打都當正鄧月平係女神,不過最近呢位女神俾網民話佢疑似整容失敗喎!事關鄧月平上咗澳門,同微辣成員雞wi ...


鄧月平疑似整容失敗 網民:對眼發生咩事?





相信好多巴打都當正鄧月平係女神,不過最近呢位女神俾網民話佢疑似整容失敗喎!事關鄧月平上咗澳門,同微辣成員雞wing同雲吞拍《雲吞叫埋雞》,鄧月平塊面又包,對眼又好似擘唔大。




樓主擺咗《雲吞叫埋雞》條片上連登,開post話「鄧月平係唔係整容失敗」,覺得佢好似樣衰咗咁多。



唔少網民紛紛留言,覺得鄧月平真係樣衰咗:



有網民仲話從來唔覺得佢靚:



睇返鄧月平之前啲相,真係靚好多!



不過依家個樣變成咁,真係好難令人誤會冇整容喎!



如果買嘢食可以買細送「大」,應該好多人都爭住想要。如果又靚又要身材好嘅正妹係你面前整嘢食,仲要show佢條長長嘅事業線,直情係正到流晒口水添。台灣有賣章魚燒嘅車仔檔,竟然有個大波妹親自整,仲要低胸上陣,食客都唔知望粒章魚燒好定望大波波好。

呢個𡃁模激似謝安琪 網民:明明係鄧月平嚟嘅

台灣新竹一檔賣章魚燒嘅車仔檔時不時都排晒長龍,原來係因為檔主嘅家姐嫩模黃米可(Miko)親自上陣整章魚燒,唔怪之得咁多人排隊等買



再加上豐滿身材嘅Miko着到鬼死咁性感,心口前面件衫領低到成條事業線都露晒出嚟,真係唔𥄫實都對唔住自己。日前佢又落檔幫妹妹賣章魚燒,不但親自上陣烹煮,又好有禮貌彎晒腰同顧客講「謝謝」,咁搞法你叫佢地望啲章魚燒定望大波波呢?



Miko仲話只要有時間返新竹,就會去幫妹妹賣章魚燒,唔知係咪着得性感呢招夠work,好多粉絲特登去幫襯:「我要去朝聖」、「常言道:乳不巨,何以聚人心」、「假吃章魚燒,真看老闆娘」、「我都點一盒,然後站在旁邊到收工」、「現在我又多了一個假日可以去的地方了!」



有網民仲話佢似港版謝安琪同鄧月平,一齊睇下似唔似?



再放多啲Miko嘅正相俾大家欣賞!














鍾意就快D Share啦!