掃呢頁CODE去手機

2018年8月19日 星期日

馬浚偉:黃嘉威被捕 馬浚偉:工作以外冇接觸 __,馬浚偉,

馬浚偉表示同黃嘉威喺工作以外冇接觸,亦唔可以畀太多意見。藝人馬浚偉為節目進行拍攝,談及舞台劇導演及演員黃嘉威涉騙未成年少女拍寫真被捕,他表示跟對方認識 ...


馬浚偉表示同黃嘉威喺工作以外冇接觸,亦唔可以畀太多意見。


藝人馬浚偉為節目進行拍攝,談及舞台劇導演及演員黃嘉威涉騙未成年少女拍寫真被捕,他表示跟對方認識,是合作了數年的朋友,之前其舞台劇《偶然·徐志摩》也是由對方擔任執行導演,並有份飾演其中一角,他亦有留意該報道:「尋晚凌晨三點幾收到朋友轉發呢段新聞畀我,因為當時未開名,但根據報道上嘅資料,覺得似係佢,但我唔想係佢,當時未證實,都唔肯定。依家報道開咗佢個名,有呢件事發生,我唔可以畀太多意見,因為涉及刑事同嗰位小女孩,我冇諗過佢(黃嘉威)會遇上呢種事。(佢平時嘅為人係點?)我哋係工作上接觸,工作以外冇,總之我依家講乜都係唔公平,無論對佢定係對個小女孩都唔公平,好難畀意見,希望唔係事實,所有嘢交畀法庭,我會禱告,希望得到公平結果,雖然我同佢係朋友,但都唔可以偏幫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!