掃呢頁CODE去手機

2018年8月23日 星期四

【爆相爆片】酒樓變擂台 禿頭阿伯激戰兩阿姐 __,爆相爆片,汪明荃,阿姐,

晨早起床清新開朗,唔少老人家都習慣晨完運,再去酒樓嘆翻杯茶,食個包,呢種生活確係爽呀!不過,因乜解究,呢位阿伯晨咁早就躁底,仲搞到同酒樓阿姐互掟茶壺, ...


晨早起床清新開朗,唔少老人家都習慣晨完運,再去酒樓嘆翻杯茶,食個包,呢種生活確係爽呀!不過,因乜解究,呢位阿伯晨咁早就躁底,仲搞到同酒樓阿姐互掟茶壺,同場一班老人家真係巧驚驚呀!



呢間位於沙田禾輋邨商場嘅酒樓,尋日(周三)朝早7點幾,早市已經坐滿人,但畫面上方嘅一位光頭四眼阿伯,唔知因乜同酒樓阿姐嘈起黎,由酒樓前員工提供嘅閉路電視片段睇到,事發時係7點43分左右,阿姐同位光頭阿伯講到好勞氣,仲手指指,而嗰位光頭阿伯應該係一個人黎,同一位阿姐搭枱坐,嘈嘈吓,光頭阿伯首先發爛拎起茶杯掟向阿姐,阿姐亦不甘示弱,快手咁拎起另一個杯,將茶潑向對方,拿,大戰正式開始!



附近茶客爭相走避,就咁你掟我,我掟你,光頭阿伯最終竟然擸起茶壺向阿姐個頭扑埋去,一時間,茶壺變咗武器,喺場內亂飛,呢個時候,一位黃衣熱心阿叔行埋去從後抱住光頭阿叔,酒樓一位「架兩」阿姐亦加入勸交,光頭阿叔一度想擸櫈掟人,好彩熱心男拉住咋,而阿姐就乘機走人,但「架兩」阿姐講講吓竟然激動起上黎,加入戰團,仲起腳踢光頭阿叔!媽啊!好亂啊!



畀兩個女人打,光頭阿叔激到爆炸,喺地下拎起茶壺繼續發動攻勢,狠狠哋兜頭扑落「架兩」阿姐,之後就氣沖沖咁行埋一邊,大戰結束,一班茶客睇到呆晒,真係嚇都嚇飽!



警方表示,一名姓歐(63歲)男子,與姓朱(44歲)及姓藍(50歲)酒樓女職員發生爭執,案件列作刑毀處理,暫未有人被捕。酒樓姓葉負責人指不清楚事件經過,不便評論,而兩名女職員今早未有上班、正在休息。



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568





光頭阿叔與阿姐互飛碗碟。(讀者提供圖片) 光頭阿叔與阿姐互飛碗碟。(讀者提供圖片)
另一位阿姐加入戰團,遭光頭阿叔以茶壺扑頭。(讀者提供圖片)

另一位阿姐加入戰團,遭光頭阿叔以茶壺扑頭。(讀者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!